Golf MK2 - nierowna praca i dławienie sie silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mordor

Golf MK2 - nierowna praca i dławienie sie silnika

Post autor: mordor » sob lis 12, 2005 14:27

Witam wszystkich. Mam problem ze swoim MK2 silnik na wolnych obrotach pracuje strasznie nierowno (obroty potrafia spasc z 900 prawie do 0 tak, ze ladowanie sie swieci), pozatym silnik nie moze przekroczyc 3,500 obrotow bo zaczyna sie dusic (obroty wtedy oscyluja od 3,2 do 3,7 i tak sobie skacza). Silnik to 1,6 gaźnik oznaczenia silnika to PN.



Awatar użytkownika
endriuro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 13:28
Lokalizacja: wm
Kontakt:

Post autor: endriuro » sob lis 12, 2005 21:44

w mojej golfinie tez mam ten silnik zachowywal sie tak jak mechanior zle zaplon ustawil pojechalem do innego i wyleczyl golfine



mordor

Post autor: mordor » sob lis 12, 2005 22:09

Zaplon jest dobrze ustawiony wedlug ksiazki, wymienilem rowiez swiece i kable bo troche przypalone byly ale to nic nie pomoglo. Mam wrazenie jakby jeden gar nie palil.



Awatar użytkownika
spoon_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn maja 09, 2005 19:11
Lokalizacja: Zach-pom
Kontakt:

Post autor: spoon_r » sob lis 12, 2005 22:19

jeli to jest auto na gaz to przyczyna maze byc zle paliwo podobnie z reszta w przypadku benzynki, sprawdz kopulke i postaraj sie ustawic zaplon na sluch, ksiazkowe ustawienie moglo juz "stracic waznosc ;)" . jesli masz cewke zaplonowa to sprawdz przewod ktory wychoddzi z niej na kopulke czy nie ma gdzis przebicia, najprawdopodobniej ucieka gdzies iskra. pozdro i zycze efektywnej naprawy


mobilni sprawdzam radyjko, gdzie mnie slychac? :D

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob lis 12, 2005 22:19

znajdź kogoś kto sie zna na tym gaźniku w twojej okolicy


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

janusz przybylski

Post autor: janusz przybylski » pn lis 14, 2005 17:40

Jak masz w nim gażnik 2 ee to Ci współczuje , ja też sie z nim morduje ale jak założyłem gaz to jakoś się to dogadało i mi nie głupieje. Ale popytaj o dobry serwis Bosha albo speca od gażników golfa w okolicy. Gaźnik nie jest prosty bo sterowany jakimś ustrojstwem napchanym elektroniką i trzeba raczej speca a nie zwykłego mechanika który juz ma z tym doswiadczenie. Jesli byś się wybierał na Jasną Górę to moge dac Ci namiar na speca. Ja go jeszcze nie sprawdzałem bo mi dobrze silniczek gada ale kumplowi pomógł.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » wt lis 15, 2005 00:36

aż taki straszny to on nie jest, ale lubi sie często pierniczyć w tym wieku


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

mordor

Post autor: mordor » sob lis 26, 2005 16:40

Musiałem wyjechać i dopiero teraz mogłem zająć sie golfina. A wiec tak kopulke na aparacie zaplonowym wymienilem (fakt byla juz troche sfatygowana) jednak to nie pomoglo. Ustawilem zapłon na sluch co poprawilo prace silnika na niskich obrotach. Jednak pozostał ciagle problem z wusokimi obrotami auto wyje ale nie przyspiesza. (tak jest w nim zalozony gaz, a efekt jest i na gazie i na benzynie ten sam).



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 165 gości