upgrade zapłonu
: pn wrz 28, 2009 21:16
Witam! Panowie potrzebuje niezmiernie szybkiej pomocy z takich względów iz mam jechac autem do Katowic a nie mam iskry na świecach ;/
Zmieniałem zapłon ze standardowego na ten z golfa mk2 (tranzystorowy) i cos chyba namieszałem bo nie działa. Podczas kręcenia rozrusznikiem nie ma iskry. Iskra pojawia się natomiast w momencie kiedy kiedy dotknę kabelkiem z zacisku nr 15 plusa na akumulatorze to wtedy na jednej z świec pojawia się prąd. Prytknięcie go nan stałe do +12 również nic nie daje ;/
Całość podłączałem wg tego http://www.scirocco.pl/content/view/90/66/ z tym że wydaje mi się ze na tym schemacie cos chyba jest nie tak bo ten opornik jest połączony z jednej strony z masą a z drugiej strony zaciskiem nr 15 gdzie dochodzi zasilanie +12.
U mnie jest cała wiązka z mk2 i tam od zaparatu zapłonowego idą 3 kabelki i pozniej rozchodzą się na kable do modułu i do cewki. Do cewki z tej wiązki idzie zielony kabel do zaciskku nr 1 i do tego samego zacisku podłączyłem też czerwono-czarny kabel z obrotomierza.Drugi kabel z wiązki to czarny kabel który podłączyłem do zacisku nr 15 i do tego samego zacisku +12 z akumulatora. Opornika nie mam - ale wydaje mi się że nie jest to jakoś nadzwyczajnie podtrzebne. Wszakże jutro kupie z rana.
Proszę o szybką odpowieldz bo jutro mam o 11 wyjechac a jeszcze w lesie jestem;/
Zmieniałem zapłon ze standardowego na ten z golfa mk2 (tranzystorowy) i cos chyba namieszałem bo nie działa. Podczas kręcenia rozrusznikiem nie ma iskry. Iskra pojawia się natomiast w momencie kiedy kiedy dotknę kabelkiem z zacisku nr 15 plusa na akumulatorze to wtedy na jednej z świec pojawia się prąd. Prytknięcie go nan stałe do +12 również nic nie daje ;/
Całość podłączałem wg tego http://www.scirocco.pl/content/view/90/66/ z tym że wydaje mi się ze na tym schemacie cos chyba jest nie tak bo ten opornik jest połączony z jednej strony z masą a z drugiej strony zaciskiem nr 15 gdzie dochodzi zasilanie +12.
U mnie jest cała wiązka z mk2 i tam od zaparatu zapłonowego idą 3 kabelki i pozniej rozchodzą się na kable do modułu i do cewki. Do cewki z tej wiązki idzie zielony kabel do zaciskku nr 1 i do tego samego zacisku podłączyłem też czerwono-czarny kabel z obrotomierza.Drugi kabel z wiązki to czarny kabel który podłączyłem do zacisku nr 15 i do tego samego zacisku +12 z akumulatora. Opornika nie mam - ale wydaje mi się że nie jest to jakoś nadzwyczajnie podtrzebne. Wszakże jutro kupie z rana.
Proszę o szybką odpowieldz bo jutro mam o 11 wyjechac a jeszcze w lesie jestem;/