Strona 1 z 1
Problem z zapaleniem samochodu golf 5 2.0 z roku 2004
: pn wrz 28, 2009 18:16
autor: Pablost
witam
mam problem z golfem z 2004 to jest V generacja, problem jest tego typu ze jeśli samochód postoi noc w garażu to rano ma problem z zapaleniem i muszę parę razy pokręcić żeby samochód zapalił, a nieraz bywa i tak ze wracając z pracy zostawię samochód na wiedzie, i za jakiś czas chce wjechać do garażu tez autko nie chce zapalić, wymieniłem akumulator i nadal jest to się dzieje,moje pytanie jest tego typu co może być przyczyna???
pozdrawiam
Pablo
: pn wrz 28, 2009 20:18
autor: martom
Pablost, dołączam się do Twojego pytania. Zauważyłem ten sam problem gdy autko próbowałem odpalić po wilgotnej lub deszczowej nocy. Gdyby to była benzynka, wiadomo.. kable, ale nie wiem co boli w takiej sytuacji TDI'ka. Może ktoś pomoże?
: pt paź 02, 2009 15:47
autor: Pablost
PANOWIE NIKT NIE WIE CO JEST GRANE Z MOIM Z GOLFEM,??
MOZE JAKAS MAŁA PODPOWIEDZ??
:green_fuck:
: pt paź 02, 2009 16:25
autor: krzychu195
Pablost, nawet nie napisałeś co to za silnik czy TDI czy FSI czy TFSI nie wiem co tam może jeszcze siedzieć.
I na przyszłość nie krzycz, korzystaj z netykiety
: pt paź 02, 2009 16:41
autor: wanior
Witam,
mam problem z zapalaniem silnika gdy jest ciepły, owy silnik to 1,9 TDI o oznaczeniu BKC w VW Golf 5, prosze o porady co może być przyczyną ciężkiego palenia na ciepłym silniku gdyż na zimnym kręci od ręki.
pozdrawiam
Po wymianie akumulatora problem rozwiązany.
: pt paź 02, 2009 20:00
autor: Pablost
golf 2.0 tdi rok 2004
sorry za krzycze
[ Dodano: 02 Paź 2009 20:11 ]
gdyby ktoś mógł pomóc bardzo proszę
: sob paź 03, 2009 03:48
autor: Sztomel
Pablost pisze:golf 2.0 tdi rok 2004
ale jaki, pewnie BKD bo BMM jest mało spotykany wśród polskich użytowników - napiszę, że w silniku BKD częstą usterką jest błąd klapy gaszącej a konkretnie jej silnika czyli flap 175 - najkorzystniej w Twoim przypadku podpiąć auto pod interfejs Vag aby zobaczyć co go boli - komputer diagnostyczny to teraz taki standard przy diagnozowaniu nowych silników.
: sob paź 03, 2009 09:00
autor: Pablost
w sumie jak autko było sprawdzane to na diagnostyce pokazało ze w silniku nie ma żadnych błędów robiłem to starym vagiem który obsługiwał modele do 2004 maks i mogłem połączyć się tylko i wyłącznie z sinikiem, nie dałem rady połączyć się z innymi częściami golfika ponieważ cały czas wyskakiwał mi jakiś błąd
pozdrawiam
: sob paź 03, 2009 11:13
autor: Sztomel
bo do jego diagnozy potrzebny jest VCDS czyli Vag Com w wersji z CAN+bus