Strona 1 z 1

potrzebuje dobre schematy podciśnienia golfa 2 1.6 RF 2E2

: pn wrz 28, 2009 15:45
autor: matisim
witam.
na początek mój problem:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3151420#3151420

od tego sie zaczęło, schemat który jest podany w temacienie nie jest wystarczająco wyraźny do wydrukowania:/

w tym tygodniu mam zrobić całe podciśnienie od początku tak jak fabryka dała z nauczycielem na praktykach tylko potrzebny mi jest schemat do tego silnika: golf 2 GL, 86r, silnik RF 53kw, gaźnik pierburg 2e2.
pociśnienie mam tak pomieszane że nie wiadomo jak to chodzi :P a niestety nie najlepiej...

potrzebny mi taki schemat żebym mógł wydrukować- albo jakiś inny żeby było wszystko opisane, podciśnienia całego układu- w gaźniku też sa jakieś węże i nie wiem czy są dobrze podłączone.

: pn wrz 28, 2009 16:46
autor: Leon_Wechtel
może nie do druku ale wyraźne i prosto spod pokrywy silnika mojego RFa z 2E2

Obrazek

: pn wrz 28, 2009 17:29
autor: albert1973
Obrazek

: pn wrz 28, 2009 21:21
autor: matisim
widze po schemacie, choć nie jestem pewien, koło filtra powietrza jest jakiś zawór?? widziałem na jakimś zdj przeglądając wszystkie tematy związane z podciśnieniem, że kolo puszki jest jakiś zaworek a ja go nie mam o ile to jest do tego silnika.

[ Dodano: 03 Paź 2009 18:47 ]
a mógłby ktośnarysować to w paincie?? :) bo jak wydrukuje to mało co widać a musze mieć to jak najlepiej rozrysowane- te węży w gaźniku też bo nie wiem jak je podłaczyć;/




[ Dodano: 10 Lis 2009 18:35 ]
posiada ktoś dokładny opis podciśnienia samego gaźnika? mam rozkręcony silnik bo robie roment i zauważyłem że w gaźniku jest wszystko poplątane.. :/ albo zdjęcia real... nawet lepiej by bylo

: wt lis 10, 2009 22:04
autor: fifel
matisim pisze:widziałem na jakimś zdj przeglądając wszystkie tematy związane z podciśnieniem, że kolo puszki jest jakiś zaworek a ja go nie mam o ile to jest do tego silnika.
W RFie nie ma zaworka... podcisnienie idzie tylko do tej zielonej gruchy, do filtra i z filtra do takiego niby zaworka cieple.zimne powietrze, no i jeszcze do weza od serwa a od niego do aparatu zaplonowego i to wszystko :)

: wt lis 10, 2009 22:46
autor: Paweł Marek

: śr lis 11, 2009 22:01
autor: matisim
Paweł Marek,

mam pytanie co do pierwszego zdj, czy ten wężyk widoczny jest org. zaślepiony??

i jeszcze jedno, popsulo mi sie to co na zdj, tzn ułamał sie kabelek, można bez tego jeźdźić?? to jest podgrezwacz przepustnicy?



Obrazek

: śr lis 11, 2009 23:37
autor: Paweł Marek
matisim pisze:zaślepiony?
zależnie od tego czy masz klimę albo auytomatyczną skrzynie - w nich jest wykorzystany, inaczej jest zaślepiony
matisim pisze: podgrzewacz przepustnicy?
nie, podgrzewacz kanału wzbogacania -zubożania mieszanki, powinien być sprawny ale nie jest bardzo ważny, po rozgrzanniu silnika właściwie bez znaczenia. Jeśli się uda i wystaje trochę kabelka z tego walca to zlutuj kabel

[ Dodano: Sro Lis 11, 2009 10:39 pm ]
Jeszcze jedno - ta fotka jest od 1,8 GU, w 1.6 jest jeszcze jeden zawór termiczny umieszczony z tyłu na kopułce układu ssania i do niego dodatkowe weżyki, ale ten schemat ze strony ruddies berlin to uwzględnia

: czw lis 12, 2009 18:05
autor: matisim
bardzo dziękuje wszystkim którzy pomogli, podciśnenie zrobione nowe wężyki i w końcu mam świadomość że jest tak jak potrzeba.. choć jeszcze dużo pracy będę musiał włożyć w ten samochodzik, ale w końcu robie do siebie :).

każdemu sie oczywiście odwdzięcze :)