Strona 1 z 1

MK III: Problem z Obrotami itp.

: pn wrz 28, 2009 13:45
autor: Krussh
Witam. A wiec mam problem z moim samochodem. Jest to golf 3 20 Jahre z gazem. Chodzi o to ze kiedy sie jedzie i wbija luz wtedy obroty spadaja na okolo 5 tys i dopiero wskakuja na odpowiednie obroty czyli jakies 10 tys. Do tego czasami samochod gasnie, glownie jak jest zimny. Dodam jeszcze ze jest to na gazie, a co do benzyny...silnik traci moc powyzej 3 tysiecy obrotow podczas jazdy na benzynie i sie dlawi, generalnie jazda na benzynie nie jest mozliwa.

Z gory dziekuje za pomoc

: pn wrz 28, 2009 14:51
autor: Damian-jg
Krussh pisze:Chodzi o to ze kiedy sie jedzie i wbija luz wtedy obroty spadaja na okolo 5 tys i dopiero wskakuja na odpowiednie obroty czyli jakies 10 tys.
???>????

Zobacz jak masz wlot powietrza obrócony. Bo jezeli wlotem w kierunku jazdy to wpada za duzo powietrza i trzeba go obrócic aby sam zasysał powietrze
I posprawdzaj dolot czy jest szczelny itp

: pn wrz 28, 2009 14:54
autor: jablonski89
Krussh pisze:Chodzi o to ze kiedy sie jedzie i wbija luz wtedy obroty spadaja na okolo 5 tys i dopiero wskakuja na odpowiednie obroty czyli jakies 10 tys.
masz silnik wankla????????????

: pn wrz 28, 2009 15:04
autor: Krussh
yyy..przepraszam ale nie kapuje, jaki silnik wankla?

: pn wrz 28, 2009 15:10
autor: jablonski89
Krussh pisze:yyy..przepraszam ale nie kapuje, jaki silnik wankla?
napisales ze silnik osiga obroty 10 tysiecy. takie obroty to tylko w motocyklach i silnikach wankla :hmm:

taki zart :chytry:

: pn wrz 28, 2009 15:16
autor: Krussh
;D no dobra dobra zle mi sie napisalo, w kazdym razie wiadomo o co chodzi silnik na luzie traci obroty i wskakuje dopiero na prawidlowe, czasami gasnie:)

: pn wrz 28, 2009 16:24
autor: Paweł NPI
Podstawa to wszystkie filtry i układ zapłonowy (w jakim stanie)...

: pn wrz 28, 2009 16:45
autor: Damian-jg
palen pisze:Podstawa to wszystkie filtry i układ zapłonowy (w jakim stanie)...
Szczególnie filtr powietrza, świece, kable i szczelność dolotu

: wt wrz 29, 2009 11:06
autor: Krussh
Ok to sprawdze to o czym pisaliscie i dam znac jak by co:) Ale mam jeszcze pytanie co do tego wlotu powietrza...jest mozliwe zeby byl zle zalozony ?? Albo ze ja mam go ustawic na odwrot?

: wt wrz 29, 2009 11:21
autor: 21mariusz03
co do jazdy na benzynie to było o tym na forum.. masz prawdopodobnie jakąś gorszej jakości instalacje przez co komputer łapie błędy i nie chce jeździć na benzynie... odepnij klemy na parę minut podłącz i przejedz się na benzynie... jak to pomoże to powód dlaczego nie jeździ na benzynie juz znasz :)

: wt wrz 29, 2009 11:29
autor: Zatochi
Damian-jg pisze:
palen pisze:Podstawa to wszystkie filtry i układ zapłonowy (w jakim stanie)...
Szczególnie filtr powietrza, świece, kable i szczelność dolotu
Jeżeli masz auto z gazem to te rzeczy powinieneś regularnie wymieniać co jakieś 20 tyś km albo raz do roku jeżeli robisz mniej kilometrów... jak Cię stać to dorzuć jeszcze kopułkę i palec... także nie sprawdzaj tych rzeczy tylko od razu wymień... co do słabej benzyny to przyczyn może być kilka... zacząłbym od wymiany filtra benzyny i sprawdzenia czy benzyna nigdzie nie podcieka... dalej sprawdziłbym czy podczas jazdy na benzynie odcinany jest dopływ gazu - zakręć zawór gazu przy butli - jeżeli się nie poprawi jazda na benzynie to znaczy że to nie to... jeżeli te rzeczy nie pomogą to dalej przyczyny trzeba szukać raczej w samym monowtrysku (pompę paliwa bym wykluczył bo auto pracuje do 3000 obr) - najprędzej wtryskiwacz lub regulator ciśnienia paliwa.

: wt wrz 29, 2009 11:37
autor: Krussh
Dobra dzieki, sprawdze to wszystko i dam znac;)