MK III: Problem z Obrotami itp.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krussh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:05
Lokalizacja: Sosnowiec

MK III: Problem z Obrotami itp.

Post autor: Krussh » pn wrz 28, 2009 13:45

Witam. A wiec mam problem z moim samochodem. Jest to golf 3 20 Jahre z gazem. Chodzi o to ze kiedy sie jedzie i wbija luz wtedy obroty spadaja na okolo 5 tys i dopiero wskakuja na odpowiednie obroty czyli jakies 10 tys. Do tego czasami samochod gasnie, glownie jak jest zimny. Dodam jeszcze ze jest to na gazie, a co do benzyny...silnik traci moc powyzej 3 tysiecy obrotow podczas jazdy na benzynie i sie dlawi, generalnie jazda na benzynie nie jest mozliwa.

Z gory dziekuje za pomoc



Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » pn wrz 28, 2009 14:51

Krussh pisze:Chodzi o to ze kiedy sie jedzie i wbija luz wtedy obroty spadaja na okolo 5 tys i dopiero wskakuja na odpowiednie obroty czyli jakies 10 tys.
???>????

Zobacz jak masz wlot powietrza obrócony. Bo jezeli wlotem w kierunku jazdy to wpada za duzo powietrza i trzeba go obrócic aby sam zasysał powietrze
I posprawdzaj dolot czy jest szczelny itp
Ostatnio zmieniony pn wrz 28, 2009 14:53 przez Damian-jg, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
jablonski89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Kontakt:

Post autor: jablonski89 » pn wrz 28, 2009 14:54

Krussh pisze:Chodzi o to ze kiedy sie jedzie i wbija luz wtedy obroty spadaja na okolo 5 tys i dopiero wskakuja na odpowiednie obroty czyli jakies 10 tys.
masz silnik wankla????????????


VAG-COM oraz Poski VAG; sluze pomoca

Awatar użytkownika
Krussh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:05
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Krussh » pn wrz 28, 2009 15:04

yyy..przepraszam ale nie kapuje, jaki silnik wankla?



Awatar użytkownika
jablonski89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Kontakt:

Post autor: jablonski89 » pn wrz 28, 2009 15:10

Krussh pisze:yyy..przepraszam ale nie kapuje, jaki silnik wankla?
napisales ze silnik osiga obroty 10 tysiecy. takie obroty to tylko w motocyklach i silnikach wankla :hmm:

taki zart :chytry:



Awatar użytkownika
Krussh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:05
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Krussh » pn wrz 28, 2009 15:16

;D no dobra dobra zle mi sie napisalo, w kazdym razie wiadomo o co chodzi silnik na luzie traci obroty i wskakuje dopiero na prawidlowe, czasami gasnie:)



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pn wrz 28, 2009 16:24

Podstawa to wszystkie filtry i układ zapłonowy (w jakim stanie)...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » pn wrz 28, 2009 16:45

palen pisze:Podstawa to wszystkie filtry i układ zapłonowy (w jakim stanie)...
Szczególnie filtr powietrza, świece, kable i szczelność dolotu



Awatar użytkownika
Krussh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:05
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Krussh » wt wrz 29, 2009 11:06

Ok to sprawdze to o czym pisaliscie i dam znac jak by co:) Ale mam jeszcze pytanie co do tego wlotu powietrza...jest mozliwe zeby byl zle zalozony ?? Albo ze ja mam go ustawic na odwrot?



21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » wt wrz 29, 2009 11:21

co do jazdy na benzynie to było o tym na forum.. masz prawdopodobnie jakąś gorszej jakości instalacje przez co komputer łapie błędy i nie chce jeździć na benzynie... odepnij klemy na parę minut podłącz i przejedz się na benzynie... jak to pomoże to powód dlaczego nie jeździ na benzynie juz znasz :)


VW power :)

Zatochi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr lis 28, 2007 14:56
Lokalizacja: Sulejów
Kontakt:

Post autor: Zatochi » wt wrz 29, 2009 11:29

Damian-jg pisze:
palen pisze:Podstawa to wszystkie filtry i układ zapłonowy (w jakim stanie)...
Szczególnie filtr powietrza, świece, kable i szczelność dolotu
Jeżeli masz auto z gazem to te rzeczy powinieneś regularnie wymieniać co jakieś 20 tyś km albo raz do roku jeżeli robisz mniej kilometrów... jak Cię stać to dorzuć jeszcze kopułkę i palec... także nie sprawdzaj tych rzeczy tylko od razu wymień... co do słabej benzyny to przyczyn może być kilka... zacząłbym od wymiany filtra benzyny i sprawdzenia czy benzyna nigdzie nie podcieka... dalej sprawdziłbym czy podczas jazdy na benzynie odcinany jest dopływ gazu - zakręć zawór gazu przy butli - jeżeli się nie poprawi jazda na benzynie to znaczy że to nie to... jeżeli te rzeczy nie pomogą to dalej przyczyny trzeba szukać raczej w samym monowtrysku (pompę paliwa bym wykluczył bo auto pracuje do 3000 obr) - najprędzej wtryskiwacz lub regulator ciśnienia paliwa.



Awatar użytkownika
Krussh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 17:05
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Krussh » wt wrz 29, 2009 11:37

Dobra dzieki, sprawdze to wszystko i dam znac;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 285 gości