Strona 1 z 2

z czego dorobić wąż do wspomagania?

: sob wrz 26, 2009 15:34
autor: MAPET
chodzi o wspome passat b3 podobna do golfa 2 i mk3


chodzi o waz idacy miedzy zbiorniczkiem a pompa czyli na opaski zaciskowe... czy mozna zastosowac jakis dowolny waz ciety na metry czy jakis specjalny trzeba? bo kupilem kompletne wspomaganie i brakuej tylko tego weza :(

: sob wrz 26, 2009 15:50
autor: oldstaszek
Musi być olejoodporny i ciepło.Może być z metra cięty... :pub:

: sob wrz 26, 2009 16:01
autor: MAPET
a gdzie taki zanabyc mozna ;)?

: sob wrz 26, 2009 16:04
autor: Michał_1977
MAPET pisze:a gdzie taki zanabyc mozna ;) ?
Ja takie węże kupuję w sklepie z częściami do ciężarówek lub ciągników rolniczych np.AGROMA :bigok:

: sob wrz 26, 2009 16:06
autor: t0mal
Zaskakujące, ale tam można dostać praktycznie wszystko:)

: sob wrz 26, 2009 16:07
autor: MAPET
ok dzieki ;)

: sob wrz 26, 2009 17:53
autor: miś fazi
tylko pamiętaj że wąż od zbiorniczka do pompy , musi być odpowiednio wyprofilowany , chodzi o tak zwany syfon , zapobiega to przypadkowemu zapowietrzeniu się układu

: ndz wrz 27, 2009 20:32
autor: MAPET
a mozesz dac foto co i jak to wyglada? a moze lepiej oryginala kupic w uzywce

: ndz wrz 27, 2009 21:33
autor: miś fazi
fotkę dam Ci jutro , bo teraz ciemno , ale lepiej używkę , bo nie wiem czy go tak wyprofilujesz , bo naprawdę nowy ma zrobiony syfon , czyli od zbiorniczka idzie w dół , a potem łukiem do góry i dopiero do pompy , spotkałem się już że komuś się wydawało że to niepotrzebne , węża ucinali do prosta , a potem były problemy ze wspomaganiem

: ndz wrz 27, 2009 22:32
autor: Michał_1977
miś fazi, może się mylę,ale wydaje mi się,że piszesz o przewodzie zasilającym maglownicę (ciśnieniowym) i on faktycznie jest tak wyprofilowany ze wstawką metalowej rurki przy pompie (nad pompą).
Natomiast koledze MAPET, chodzi o ten z opaskami.
Obrazek
Poza tym,jeżeli w zbiorniczku jat wystarczająca ilość płyny,to układ nie ma prawa zapowietrzyć się :wink:

: ndz wrz 27, 2009 22:59
autor: miś fazi
widzisz, tylko że od zbiorniczka nie idzie przewód ciśnieniowy , ani jeden ani drugi , to są tylko przewody przelewowe , a ten przewód gumowy idący od zbiorniczka , który łączy się z przewodem metalowym nie jest ciśnieniowym , a właśnie on jest tak specjalnie wyprofilowany, przewód ciśnieniowy jest tylko jeden , idzie od pompy do maglownicy , ale jutro dam fotki to się wyjaśni o który koledze chodzi , a co do zapowietrzenia , to własnie masz rację , tylko są tacy co nie zawsze patrzą czy mają stan płynu do wspomagania :bajer:

: ndz wrz 27, 2009 23:10
autor: Michał_1977
MAPET pisze:chodzi o waz idacy miedzy zbiorniczkiem a pompa czyli na opaski zaciskowe.
No o ten mu chodzi,który zaznaczyłem na zrzucie :bigok:

: ndz wrz 27, 2009 23:20
autor: miś fazi
no to właśnie on jest tak wyprofilowany , na Twojej wrzucie on jest narysowany jako cały gumowy łączący pompę ze zbiorniczkiem , a u mnie jest on połączony opaska po wyjściu ze zbiorniczka do metalowego przewodu , który idzie do pompy , metalowy idzie przez cały przód auta , jest on metalowy widocznie dla większej odporności w razie zahaczenia nim o coś , na Twoim rysunku nie jest on w ogóle zaznaczony , ale dla czego , to nie wiem

: pn wrz 28, 2009 00:57
autor: MAPET
miś fazi pisze:na Twoim rysunku nie jest on w ogóle zaznaczony

no jak nie jest jak to wlasnie waz numer 10 ?