Strona 1 z 1
Problem z silnikiem POMOCY !!
: pt lis 11, 2005 20:03
autor: eSTe
Witam. Jestem nowym uzytkownikiem forum takze ze wszystkimi sie serdecznie WITAM!!
Mam problem z moim silnikiem przy Golfie II. Zawsze było ok, a od pewnego czasu cos jest nie tak, mam nadzieje ze pomozecie! Silnik 1.8i (jednopunktowy wtrysk) zawsze chodził równo i pięknie, ale od czasu gdy brat wykrecił świece, umył silnik i gaźnik... właśnie od tego czasu po gwałtownym naciśnieciu pedału gazu silnik jakby sie dławił i strasznie szarpie autem :/ Moze miał ktoś podobny problem i potrafi pomoc ?? A i jeszcze jedno pytanko, do czego jest drugi rządek diód (dolny) na tablicy rozdzielczej ?? Zawsze świeci mi się tylko górny rzad.
Pozdrawiam i dzieki za pomoc!!
: sob lis 12, 2005 15:39
autor: sas_gti
Witaj , niestety ci nie pomoge ale sie przywitałem przynajmniej, moze ktos siwe teraz wypowie jak watek podskoczy w góre , pozdro ajt
: sob lis 12, 2005 15:45
autor: foxiu2k5
Brat nie pokrecil kolejnosci przewodow WN do swiec ? Zobacz czy swiece są dobrze wkręcone, zeby Ci się w glowicy gwint nie wybil.
Inna sprawa jak ten silnik byl myty ? szmatka ? czy dal mu wody z weza ? Moze zalal instalacje elektryczna... jesli myl delikatnie to stawiam na kable
: sob lis 12, 2005 15:52
autor: sas_gti
ja bym zaczal szukac gdzie woda stoi, kable raczej ciezko pomylic ze wzgledu na rozna długosc, poza tym nie wiem czy by w ogole odpalil wtedy
: sob lis 12, 2005 16:26
autor: foxiu2k5
sas_gti, no racja, mialby problemy z odpaleniem ... ale z ta rozna dlugoscia kabli to mnie zaskoczyles... jezdzilem kiedys Kadettem ( zmienialem kable ) teraz MK3 i zawsze kable wszystkie sa takiej samej dlugosc ... no chyba ze MK2 ma inaczej, to przepraszam
Nawet jesli woda stala to juz chyba by odparowala, no chyba ze przez dzien dwa jak elektryka byla zamoczona zaoksydowaly kable
: sob lis 12, 2005 17:02
autor: sas_gti
kurde w escorcie mialem rozne dlugosci, w golfie na 90 % jestem pewien ze tez tak jest, dzis sie upewnie
[ Dodano: Sob Lis 12, 2005 16:24 ]
szybkie foto
sa rozne, moze nie we wszytkich wersjach bo tego nie mam jak sprawdzic ale w g60 na pewno, gti 8v tez czyli w reszcie pewnie tez, tak przypuszczam,
Natomiast musze ci powiedziec ze ja to sie pierwszy raz spotykam ze kable sa tej samej dlugosci hehe , ajt
: sob lis 12, 2005 18:32
autor: foxiu2k5
no to teraz mi dales do myslenia, dzis juz ciemno, ale jutro ide patrzec pod maske
: sob lis 12, 2005 19:24
autor: tomyart
U mnie kable są różnej długości na 100%
: sob lis 12, 2005 20:03
autor: TUTENHAMON
Popatrz czy kabelki masz prawidłowo wpięte nie zebrała się w nich woda.
Proponuje zacząć od..
: sob lis 12, 2005 20:19
autor: Razal
sprawdzenia aparatu załonowego - czy nie ma w nim wilgoci, woda skierowana na silnik z dodatkowym ciśnieniem wnika we wszystkie możliwe szczeliny, a wiadomo jak to działa na elektrykę i elektronikę pojazdu
.
Raczej nie odstawiam złego podpięcia przewodów.
Spotkałem się już kiedyś z takim przypadkiem u znajomego - przeczyściliśmy aparat zapłonowy, wszystkie ważniejszcze styki kabli w okolicy silnika (były pośniedziałe
), dodatkowo oczywiście cewka zapłonowa.
Na koniec kuracja na części elektryczne preparatem usuwającym wilgoć (np.CX90) i był spokój. Szkoda że nie osłoniliście chociażby aparatu zapłonowego i cewki jakimiś workami przed myciem - może było by mniej problemów
Tak czy inaczej polecam wyżej opisany zabieg - powinno pomóc
Pozdrawiam i powodzenia...
: ndz lis 13, 2005 14:16
autor: djark00s
WItam Tez Tak mialem Po umyciu silnika sie *#cenzura#* golfik moj ;P a co sie okazalo Zalalo Mi kopulke i Kable sie przepalily. Wymienilem Kopulke bo mialem peknieta i kable wysokiego napiecia i gra elegancko . POzdrawiam