Strona 1 z 1

Problem z silnikiem POMOCY !!

: pt lis 11, 2005 20:03
autor: eSTe
Witam. Jestem nowym uzytkownikiem forum takze ze wszystkimi sie serdecznie WITAM!!
Mam problem z moim silnikiem przy Golfie II. Zawsze było ok, a od pewnego czasu cos jest nie tak, mam nadzieje ze pomozecie! Silnik 1.8i (jednopunktowy wtrysk) zawsze chodził równo i pięknie, ale od czasu gdy brat wykrecił świece, umył silnik i gaźnik... właśnie od tego czasu po gwałtownym naciśnieciu pedału gazu silnik jakby sie dławił i strasznie szarpie autem :/ Moze miał ktoś podobny problem i potrafi pomoc ?? A i jeszcze jedno pytanko, do czego jest drugi rządek diód (dolny) na tablicy rozdzielczej ?? Zawsze świeci mi się tylko górny rzad.

Pozdrawiam i dzieki za pomoc!!

: sob lis 12, 2005 15:39
autor: sas_gti
Witaj , niestety ci nie pomoge ale sie przywitałem przynajmniej, moze ktos siwe teraz wypowie jak watek podskoczy w góre , pozdro ajt

: sob lis 12, 2005 15:45
autor: foxiu2k5
Brat nie pokrecil kolejnosci przewodow WN do swiec ? Zobacz czy swiece są dobrze wkręcone, zeby Ci się w glowicy gwint nie wybil.
Inna sprawa jak ten silnik byl myty ? szmatka ? czy dal mu wody z weza ? Moze zalal instalacje elektryczna... jesli myl delikatnie to stawiam na kable

: sob lis 12, 2005 15:52
autor: sas_gti
ja bym zaczal szukac gdzie woda stoi, kable raczej ciezko pomylic ze wzgledu na rozna długosc, poza tym nie wiem czy by w ogole odpalil wtedy

: sob lis 12, 2005 16:26
autor: foxiu2k5
sas_gti, no racja, mialby problemy z odpaleniem ... ale z ta rozna dlugoscia kabli to mnie zaskoczyles... jezdzilem kiedys Kadettem ( zmienialem kable ) teraz MK3 i zawsze kable wszystkie sa takiej samej dlugosc ... no chyba ze MK2 ma inaczej, to przepraszam :)
Nawet jesli woda stala to juz chyba by odparowala, no chyba ze przez dzien dwa jak elektryka byla zamoczona zaoksydowaly kable

: sob lis 12, 2005 17:02
autor: sas_gti
kurde w escorcie mialem rozne dlugosci, w golfie na 90 % jestem pewien ze tez tak jest, dzis sie upewnie

[ Dodano: Sob Lis 12, 2005 16:24 ]
szybkie foto
Obrazek
sa rozne, moze nie we wszytkich wersjach bo tego nie mam jak sprawdzic ale w g60 na pewno, gti 8v tez czyli w reszcie pewnie tez, tak przypuszczam,
Natomiast musze ci powiedziec ze ja to sie pierwszy raz spotykam ze kable sa tej samej dlugosci hehe , ajt

: sob lis 12, 2005 18:32
autor: foxiu2k5
no to teraz mi dales do myslenia, dzis juz ciemno, ale jutro ide patrzec pod maske :)

: sob lis 12, 2005 19:24
autor: tomyart
U mnie kable są różnej długości na 100%

: sob lis 12, 2005 20:03
autor: TUTENHAMON
Popatrz czy kabelki masz prawidłowo wpięte nie zebrała się w nich woda.

Proponuje zacząć od..

: sob lis 12, 2005 20:19
autor: Razal
sprawdzenia aparatu załonowego - czy nie ma w nim wilgoci, woda skierowana na silnik z dodatkowym ciśnieniem wnika we wszystkie możliwe szczeliny, a wiadomo jak to działa na elektrykę i elektronikę pojazdu :(.

Raczej nie odstawiam złego podpięcia przewodów.

Spotkałem się już kiedyś z takim przypadkiem u znajomego - przeczyściliśmy aparat zapłonowy, wszystkie ważniejszcze styki kabli w okolicy silnika (były pośniedziałe :hmm: ), dodatkowo oczywiście cewka zapłonowa.

Na koniec kuracja na części elektryczne preparatem usuwającym wilgoć (np.CX90) i był spokój. Szkoda że nie osłoniliście chociażby aparatu zapłonowego i cewki jakimiś workami przed myciem - może było by mniej problemów :hmm:

Tak czy inaczej polecam wyżej opisany zabieg - powinno pomóc

Pozdrawiam i powodzenia...

: ndz lis 13, 2005 14:16
autor: djark00s
WItam Tez Tak mialem Po umyciu silnika sie *#cenzura#* golfik moj ;P a co sie okazalo Zalalo Mi kopulke i Kable sie przepalily. Wymienilem Kopulke bo mialem peknieta i kable wysokiego napiecia i gra elegancko . POzdrawiam