Problem z silnikiem POMOCY !!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

eSTe
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lis 11, 2005 19:57
Lokalizacja: Piła

Problem z silnikiem POMOCY !!

Post autor: eSTe » pt lis 11, 2005 20:03

Witam. Jestem nowym uzytkownikiem forum takze ze wszystkimi sie serdecznie WITAM!!
Mam problem z moim silnikiem przy Golfie II. Zawsze było ok, a od pewnego czasu cos jest nie tak, mam nadzieje ze pomozecie! Silnik 1.8i (jednopunktowy wtrysk) zawsze chodził równo i pięknie, ale od czasu gdy brat wykrecił świece, umył silnik i gaźnik... właśnie od tego czasu po gwałtownym naciśnieciu pedału gazu silnik jakby sie dławił i strasznie szarpie autem :/ Moze miał ktoś podobny problem i potrafi pomoc ?? A i jeszcze jedno pytanko, do czego jest drugi rządek diód (dolny) na tablicy rozdzielczej ?? Zawsze świeci mi się tylko górny rzad.

Pozdrawiam i dzieki za pomoc!!



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob lis 12, 2005 15:39

Witaj , niestety ci nie pomoge ale sie przywitałem przynajmniej, moze ktos siwe teraz wypowie jak watek podskoczy w góre , pozdro ajt



Awatar użytkownika
foxiu2k5
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: śr cze 22, 2005 21:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: foxiu2k5 » sob lis 12, 2005 15:45

Brat nie pokrecil kolejnosci przewodow WN do swiec ? Zobacz czy swiece są dobrze wkręcone, zeby Ci się w glowicy gwint nie wybil.
Inna sprawa jak ten silnik byl myty ? szmatka ? czy dal mu wody z weza ? Moze zalal instalacje elektryczna... jesli myl delikatnie to stawiam na kable



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob lis 12, 2005 15:52

ja bym zaczal szukac gdzie woda stoi, kable raczej ciezko pomylic ze wzgledu na rozna długosc, poza tym nie wiem czy by w ogole odpalil wtedy



Awatar użytkownika
foxiu2k5
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: śr cze 22, 2005 21:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: foxiu2k5 » sob lis 12, 2005 16:26

sas_gti, no racja, mialby problemy z odpaleniem ... ale z ta rozna dlugoscia kabli to mnie zaskoczyles... jezdzilem kiedys Kadettem ( zmienialem kable ) teraz MK3 i zawsze kable wszystkie sa takiej samej dlugosc ... no chyba ze MK2 ma inaczej, to przepraszam :)
Nawet jesli woda stala to juz chyba by odparowala, no chyba ze przez dzien dwa jak elektryka byla zamoczona zaoksydowaly kable



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob lis 12, 2005 17:02

kurde w escorcie mialem rozne dlugosci, w golfie na 90 % jestem pewien ze tez tak jest, dzis sie upewnie

[ Dodano: Sob Lis 12, 2005 16:24 ]
szybkie foto
Obrazek
sa rozne, moze nie we wszytkich wersjach bo tego nie mam jak sprawdzic ale w g60 na pewno, gti 8v tez czyli w reszcie pewnie tez, tak przypuszczam,
Natomiast musze ci powiedziec ze ja to sie pierwszy raz spotykam ze kable sa tej samej dlugosci hehe , ajt



Awatar użytkownika
foxiu2k5
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: śr cze 22, 2005 21:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: foxiu2k5 » sob lis 12, 2005 18:32

no to teraz mi dales do myslenia, dzis juz ciemno, ale jutro ide patrzec pod maske :)



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » sob lis 12, 2005 19:24

U mnie kable są różnej długości na 100%



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » sob lis 12, 2005 20:03

Popatrz czy kabelki masz prawidłowo wpięte nie zebrała się w nich woda.


TUTENHAMON

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Proponuje zacząć od..

Post autor: Razal » sob lis 12, 2005 20:19

sprawdzenia aparatu załonowego - czy nie ma w nim wilgoci, woda skierowana na silnik z dodatkowym ciśnieniem wnika we wszystkie możliwe szczeliny, a wiadomo jak to działa na elektrykę i elektronikę pojazdu :(.

Raczej nie odstawiam złego podpięcia przewodów.

Spotkałem się już kiedyś z takim przypadkiem u znajomego - przeczyściliśmy aparat zapłonowy, wszystkie ważniejszcze styki kabli w okolicy silnika (były pośniedziałe :hmm: ), dodatkowo oczywiście cewka zapłonowa.

Na koniec kuracja na części elektryczne preparatem usuwającym wilgoć (np.CX90) i był spokój. Szkoda że nie osłoniliście chociażby aparatu zapłonowego i cewki jakimiś workami przed myciem - może było by mniej problemów :hmm:

Tak czy inaczej polecam wyżej opisany zabieg - powinno pomóc

Pozdrawiam i powodzenia...


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
djark00s
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 00:18
Lokalizacja: lancut
Kontakt:

Post autor: djark00s » ndz lis 13, 2005 14:16

WItam Tez Tak mialem Po umyciu silnika sie *#cenzura#* golfik moj ;P a co sie okazalo Zalalo Mi kopulke i Kable sie przepalily. Wymienilem Kopulke bo mialem peknieta i kable wysokiego napiecia i gra elegancko . POzdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 221 gości