skrzynia zablokowala sie na trzecim biegu - AUG
: pt wrz 25, 2009 13:06
Witam.
Otóż wczoraj zmienialem w swoim mk2 skrzynie bo moja stara 4T sie rozsypywala, tj. jednka ciezko wchodzila, wsteczny tylko czasami, dwojak i trojka zgrzytała.
Trafila mi sie taka jak powinna byc w moim gti, czyli AUG, jezdzilem nia w starym samochodzie i było wszytsko ok.
Zamontowalem wczoraj w swoim, przy okazji zalozylem lepszą tarcze sprzęgła, podłączyłem wszytsko, odpalilem i przez pierwsze 10 km było wszytsko jak nalezy.
Zero zgrzytów, kazdy bieg leciutko wchodził, AŻ tu nagle ruszylem ostro z 1, potem 2, 3 i juz dalej nie moglem.... Nie moglem wyrzucic trojki, moge na niej jechac ale tylko na trzecim biegu, innne nie wchodzą bo nie chce wyjsc z trojki. Myslalem ze to jakis wodzik sie przestawil, ale odpiąłem wodziki i chcialem samą tą łapa od skrzyni ruszac ale to jednak nie wodziki bo cos w skrzyni nie chce sie ruszyc ...
Czy cos w srodku pierdykneło ? czy moze jakas regulacja jest za tym lewarkiem przy skrzyni. BO tam jest jedna sroba na wielkiego amupula od przodu samochodu, i jedna od góry na duzy klucz, min. 24 albo więcej ...
Bardzo prosze o pilną pomoc
Otóż wczoraj zmienialem w swoim mk2 skrzynie bo moja stara 4T sie rozsypywala, tj. jednka ciezko wchodzila, wsteczny tylko czasami, dwojak i trojka zgrzytała.
Trafila mi sie taka jak powinna byc w moim gti, czyli AUG, jezdzilem nia w starym samochodzie i było wszytsko ok.
Zamontowalem wczoraj w swoim, przy okazji zalozylem lepszą tarcze sprzęgła, podłączyłem wszytsko, odpalilem i przez pierwsze 10 km było wszytsko jak nalezy.
Zero zgrzytów, kazdy bieg leciutko wchodził, AŻ tu nagle ruszylem ostro z 1, potem 2, 3 i juz dalej nie moglem.... Nie moglem wyrzucic trojki, moge na niej jechac ale tylko na trzecim biegu, innne nie wchodzą bo nie chce wyjsc z trojki. Myslalem ze to jakis wodzik sie przestawil, ale odpiąłem wodziki i chcialem samą tą łapa od skrzyni ruszac ale to jednak nie wodziki bo cos w skrzyni nie chce sie ruszyc ...
Czy cos w srodku pierdykneło ? czy moze jakas regulacja jest za tym lewarkiem przy skrzyni. BO tam jest jedna sroba na wielkiego amupula od przodu samochodu, i jedna od góry na duzy klucz, min. 24 albo więcej ...
Bardzo prosze o pilną pomoc