Strona 1 z 2
kontrolka recznego swieci na pol mocy ...
: czw wrz 24, 2009 22:19
autor: crashmax
: czw wrz 24, 2009 22:41
autor: bombel-g2
kolego to jest bardzo prosty wyłącznik i włacznik- ze tak to nazwe. -jesli kabeli wyciagniesz z włacznika i zrobisz zworke- i dalej to samo to ok masz włacznik - ale na kablu moze byc przebicie gdzies... rozwiązaniem nie jest wyciągniecie zaróweczki ale jak kabelki bedą ok to nie wiem . trzeba sie pobawic.
: czw wrz 24, 2009 23:02
autor: crashmax
no powiem tak wlacznik jest dobry napewno
bo o to chodzi ze jak reczny zaciagniety to swieci kontrolka tak jak trzeba
a jak sie go spusci to kontrolka przygasa ale dalej swieci
: pt wrz 25, 2009 00:52
autor: Lukasz_mk2
crashmax pisze:no powiem tak wlacznik jest dobry napewno
bo o to chodzi ze jak reczny zaciagniety to swieci kontrolka tak jak trzeba
a jak sie go spusci to kontrolka przygasa ale dalej swieci
jak kontrolka po spuszczeniu świeci to włącznik nie jest dobry, najlepiej odłącz kabel od wyłącznika i zobacz czy kontrolka gaśnie, z tego co pamiętam to przełącznik daje "-" do kontrolki gdy jest podniesiony ręczny.
: pt wrz 25, 2009 07:14
autor: crashmax
odlaczalem przewody od czujnikow pod dzwignia recznego jak i od zbiorniczka plynu i tak swieci ...
: pt wrz 25, 2009 10:26
autor: Lukasz_mk2
to może w zegarach jest coś nie teges, jak byś miał możliwość to podmień zegary, ta kontrolka to prosta rzecz i nie ma się w niej co popsuć zabardzo
: pt wrz 25, 2009 10:51
autor: crashmax
ale co w zegarach ??
: pt wrz 25, 2009 11:02
autor: feniks
crashmax pisze:mam golfa 3 rok 1994 silnik1.8 ABS i nie wiuem co to moze byc plyn jest ABS nie mam czujnik pod dzwignia recznego dobry nie wiem gdzie szukac usterki
POMOCY
z tyłu masz tarcze? Ja kiedyś miałem to samo w MK3 GT 1.8 i problemem było: tarcze rdzą zaszły i wystarczyło parę razy mocniej ręcznym pohamować
: pt wrz 25, 2009 11:53
autor: crashmax
no wlasnie nie mam tarczy mam tyl na bebnach ...
: pt wrz 25, 2009 20:06
autor: paul900621
siema...a moze nie masz mało plynu hamulcowego...??
: sob wrz 26, 2009 00:00
autor: crashmax
nie no plyny jest na max
: sob wrz 26, 2009 00:25
autor: Zico63b
To nie jest problem czujników, bo te są prościutkie w swej budowie i nie robią takich psikusów, a raczej jest to jakieś zwarcie na instalacji.
Dla ukierunkowania poszukiwań należało by odpiąć ze skrzynki bezpieczników wtyki
U2 (wejście z licznika na skrzynkę ), dalej
L (wyjście na wyłącznik pod ręcznym) i
C (wyjście na zbiorniczek płynu).
W zależności po odpięciu której z tych wtyczek - należy zająć się odpowiednim obwodem. W razie braku zmiany przy odpinaniu wtyczek - pozostaje zwarcie w liczniku.
Opis wtyków z tyłu skrzynki jest
WŁAŚNIE TU
: sob wrz 26, 2009 09:18
autor: crashmax
wlasnie takiego opisu pottzrebowalem wielkie dzieki
pozdrawiam ide sprawdzac co i jak
[ Dodano: 26 Wrz 2009 09:51 ]
no i po odlaczalem od czujnika pod recznym i od plynu i dalej swieci to teraz to chyba raczej tylko licznik tak ??? bo jak wyciaglem ta od licznika wtyke to wszystko gasnie
to teraz musze kupic licznik
pozdro
: sob wrz 26, 2009 19:36
autor: Zico63b
...Ale dla pewności jeszcze podepnij jakiś od kolegi; może to być od benzynki, od Dieselka, z obrotkiem lub bez byle od "trójeczki" - dla tej awarii to bez znaczenia.