1,8 ABS dziwne przydławienie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1,8 ABS dziwne przydławienie
witam
mam taki problem
zauważyłem ze jak przyspieszam to zaraz po zmianie biegu na niskich obrotach mam taka dziwne dziure takie przydlawienie - jakby linka gazu po chwili łapała. Nie ma różnicy zimny czy ciepły. Swiece , kable, kopułka i palec nowe. Sprawdzałem TPS i napiecia są idealne wręcz. Co moze byc przyczyna tej dziury ??? cewka ? czujnik halla?
krokowiec? A moze zapłon żle ustawiony ?? Nie mam pojecia a troche mnie to denerwuje....
Jeszcze jedno jakie obroty na jałowym biegu powinien miec 1.8 ABS?? u mnie jets 900/min...ok?
mam taki problem
zauważyłem ze jak przyspieszam to zaraz po zmianie biegu na niskich obrotach mam taka dziwne dziure takie przydlawienie - jakby linka gazu po chwili łapała. Nie ma różnicy zimny czy ciepły. Swiece , kable, kopułka i palec nowe. Sprawdzałem TPS i napiecia są idealne wręcz. Co moze byc przyczyna tej dziury ??? cewka ? czujnik halla?
krokowiec? A moze zapłon żle ustawiony ?? Nie mam pojecia a troche mnie to denerwuje....
Jeszcze jedno jakie obroty na jałowym biegu powinien miec 1.8 ABS?? u mnie jets 900/min...ok?
Ostatnio zmieniony śr wrz 23, 2009 08:55 przez kawowy19, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
obroty masz dobre, powinny być na poziomie koło 880obr/min przy ciepłym silniku, ale na obrotomierzu dokładnie tego nie odczytasz. Generalnie jak masz wskazówkę minimalnie pod kreską 900obr to jest dobrze.kawowy19 pisze:Jeszcze jedno jakie obroty na jałowym biegu powinien miec 1.8 ABS?? u mnie jets 900/min...ok?
A co pozostałych problemów, to podpinałeś auto pod vag'a?? Może by coś pokazał. Co do zapłonu to robiłeś coś przy nim?? Bo sam to się raczej nie przestawił.
Z opisu wnioskuje że chyba przy dodaniu gazu zalewa auto. Napisz jeszcze czy jak delikatnie wciskasz gaz to jedzie płynnie czy też jest problem.
Ostatnio zmieniony śr wrz 23, 2009 09:30 przez Lukasz_mk2, łącznie zmieniany 2 razy.
moze inaczej jade spokojnie na 2 biegu puszczam gaz zwalnia az do pewnego momentu gdzie jak dodam lekko gazu zaczyna szarpac az za chwile jest ok
to trwa chwilke dosłownie.... Nie podpinałem kompa dlatego ze nie mam gdzie, bo ja przekładałem ten silnik do mojego mk2 i nie mam złacza diagnostycznego wyprowadzonego ( nie wiem które piny z ecu sa od diagnostyki- moze ktos wie??)
przy zapłonie grzebałem tyle ze zmieniałem simering na wałku aparatu i zmieniałem rozrzad, ale wydaje mi sie ze nic nie pop....
a odnosnie obrotów to delikatnie mi faluja czy cieply czy w fazie rozgrzewania...
to trwa chwilke dosłownie.... Nie podpinałem kompa dlatego ze nie mam gdzie, bo ja przekładałem ten silnik do mojego mk2 i nie mam złacza diagnostycznego wyprowadzonego ( nie wiem które piny z ecu sa od diagnostyki- moze ktos wie??)
przy zapłonie grzebałem tyle ze zmieniałem simering na wałku aparatu i zmieniałem rozrzad, ale wydaje mi sie ze nic nie pop....

a odnosnie obrotów to delikatnie mi faluja czy cieply czy w fazie rozgrzewania...
- myszaczek2031
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz maja 10, 2009 19:44
- Lokalizacja: Gdańsk/....
- Kontakt:
Witam
Słuchajcie koledzy mam problem ze swoją golfiną. Bardzo proszę o pomoc. Silnik 1.8 ABS 90 KM, cos sie z nim dzieje. wczesniej pomiędzy 2500-3000 tys obr miał takie żężenie i to się jakby przemieszczało na pedał sprzęgła przy przerzucaniu biegów
nic przyjemnego. Poczytałam na forum o czyszczeniu silniczka krokowego wiec został wyczyszczony, ale teraz golfinka nie chciała odpalic aż w końcu odpaliła acha był reset kompa zrobiony dwa razy. Po odpaleniu wszedł na 3000 tyś obrotów za jakieś 15 sek zszedł na 1400 i tak zaczął wachlować miedzy 1200-1400 i tak cały czas po zgaszeniu ma problemy z odpelniem ale odpala. ale przejechałam się zniknęło te żężenie, acha i na samym początku nie zchodził na szybko z obrotów, teraz zchodzi super i chyba przez to żę nie zostaje na obrotach dłużej nie ma tego żeżenia. lepiej chodzi ciszej ale teraz nie da się nim jeżdzic bo wahluje obortami i cieżko odpala. nie wiem czy silniczek krokowy padł czy może coś gorszego:(...Pomocy będe wdzięczna!!!!!
[ Dodano: 23 Wrz 2009 12:20 ]
Podam kontakt do mojego chłopaka bo to ona wszystko robi przy moim golfiku, tel 505 135 674, gg 618460
Z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam
[ Dodano: 23 Wrz 2009 12:23 ]
acha przypomniało mi się jeszcze parę technicznych dodatków. rocznik 1995. silniczek krokowy na 6 pinów, a pozostałe dwie kostki wczepiane po obu stronach na 4 piny
Słuchajcie koledzy mam problem ze swoją golfiną. Bardzo proszę o pomoc. Silnik 1.8 ABS 90 KM, cos sie z nim dzieje. wczesniej pomiędzy 2500-3000 tys obr miał takie żężenie i to się jakby przemieszczało na pedał sprzęgła przy przerzucaniu biegów

[ Dodano: 23 Wrz 2009 12:20 ]
Podam kontakt do mojego chłopaka bo to ona wszystko robi przy moim golfiku, tel 505 135 674, gg 618460
Z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam
[ Dodano: 23 Wrz 2009 12:23 ]
acha przypomniało mi się jeszcze parę technicznych dodatków. rocznik 1995. silniczek krokowy na 6 pinów, a pozostałe dwie kostki wczepiane po obu stronach na 4 piny
Pozdrowienia dla wszystkich maniaków VW !!!
A oto Śliwek ;)
A oto Śliwek ;)
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
zwróć uwagę czy nie masz gdzieś jakiś nieszczelności w dolocie pomiędzy filtrem powietrza a silnikiem i czy wydech masz szczelny, ja kiedyś miałem podobny problem w mk2 z obrotami i nie mogłem sobie z tym poradzić, wymieniałem wszystko po kolei i co się okazało w rurze między kolektorem a pierwszym tłumikiem miałem małą dziurkę (generalnie auto chodziło cicho), po jej załataniu obroty stały na "baczność"kawowy19 pisze:odnosnie obrotów to delikatnie mi faluja czy cieply czy w fazie rozgrzewania...

Ostatnio zmieniony śr wrz 23, 2009 12:38 przez Lukasz_mk2, łącznie zmieniany 1 raz.
- myszaczek2031
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz maja 10, 2009 19:44
- Lokalizacja: Gdańsk/....
- Kontakt:
Ale czy ten krokowy padł? jak to można sprawdzic? a jak sprawdziś sonde? można odpalić samochód i wyjdzie to w obrotach czy jest jakaś różnica porzy podłaczeniu sondy lambda lub też przy silniczku krokowym czy nic nie da odłaczanie?
[ Dodano: 23 Wrz 2009 12:49 ]
Może ma ktos z Was całą pzepustnicę lub krokowy na sprzedaz od tego typu silnika?
[ Dodano: 23 Wrz 2009 12:49 ]
Może ma ktos z Was całą pzepustnicę lub krokowy na sprzedaz od tego typu silnika?
Pozdrowienia dla wszystkich maniaków VW !!!
A oto Śliwek ;)
A oto Śliwek ;)
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
hehe mam to samo, na benzynie jak zimny nieodpali i jechac niechce, na gazie idealnie, jak sie nagrzeje to jakos jedzi na benzynie ale tez mam taka dziure podczas dodania gazu, bylem dzis u mechaniora i powiedzil ze to krokowiec, odpialem go i chodzi dalej tak samo, wiec moze byc to, szukam teraz kogos kto ma taki na sprubowanie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości