ATD 74kW Twarda praca silnika po wymianie koła dwumasowego
: wt wrz 22, 2009 23:46
Witam!
Mam Golfa IV z silnikiem 1,9TDI ATD 101PS (74kW) z 2002roku. Niedawno wymieniłem w nim koło dwumasowe i sprzęgło. Miał przejechane prawie 170tys i juz bujało silnikiem na wolnych obrotach i był straszny rumot, więc wymiana była konieczna od zaraz. Skrzynia 5 biegowa z oznaczeniem EUH. Koło fabryczne i sprzęgło SACHS więc wymieniłem na to samo zgodnie z numerem silnika. Po wymianie nie ma już głośnego rumotu, ale silnik dostał twardą pracę, jest głośniejszy nie mówiąc o tym, że bardziej drga. Pozatym czuć wyraźnie drganie pod pedałem sprzęgła i przy 2500obrotów silnik jest strasznie głośny i dodatkowo słychać takie jakby dzwonienie. Czy miał ktoś podobny problem i może wie jaka jest tego przyczyna???
Mam Golfa IV z silnikiem 1,9TDI ATD 101PS (74kW) z 2002roku. Niedawno wymieniłem w nim koło dwumasowe i sprzęgło. Miał przejechane prawie 170tys i juz bujało silnikiem na wolnych obrotach i był straszny rumot, więc wymiana była konieczna od zaraz. Skrzynia 5 biegowa z oznaczeniem EUH. Koło fabryczne i sprzęgło SACHS więc wymieniłem na to samo zgodnie z numerem silnika. Po wymianie nie ma już głośnego rumotu, ale silnik dostał twardą pracę, jest głośniejszy nie mówiąc o tym, że bardziej drga. Pozatym czuć wyraźnie drganie pod pedałem sprzęgła i przy 2500obrotów silnik jest strasznie głośny i dodatkowo słychać takie jakby dzwonienie. Czy miał ktoś podobny problem i może wie jaka jest tego przyczyna???