Problem z instalacją elektrycznych szyb
: wt wrz 22, 2009 23:33
Witam. Mam golfa z marca 88 roku.
Mam pewien problem. Założyłem podnośniki elektrycznych szyb od seicento, sprawdzone działają. Udało mi się dostać oryginalną instalację elektrycznych szyb chociaż w kawałkach. Z przekaźnika przedłużyłem kable lutując je, następnie dając je w koszulkę termokurczliwą a na sam koniec izolacja, wszystko aby było jak należy.
Podłączyłem instalację zgodnie z sugestiami w tym temacie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235937 Przewód od masy do wtyczki nad skrzynką po lewej stronie, przewód zasilający do jednego z pinów P w skrzynce oraz cienki kabelek pod wtyk G1.
Po podłączeniu instalacji i przełącznika pali się bezpiecznik, tu dodatkowe pytanie jaką wartość ma mieć bezpiecznik? Pali zarówno 15 jak i 25 w momencie więc na pewno coś jest nie tak..
Dodam że instalacja sprawdzana na jednym przełączniku i bez podłączenia drugiego silnika, chciałem sprawdzić czy działa. Może to jest przyczyną?
Przyczyny jakie przychodzą mi na myśl:
-zdanie powyżej^^
-zepsuty przekaźnik
-zepsuty przełącznik(kupiłem go z instalacją od laika i nie wiem czy działa)
Zastanawiam się jeszcze czy przyczyną może być podstawka pod bezpiecznik którą przerobiłem, ponieważ wsuwki żeńskie nie mieściły się więc poszerzyłem trochę otwory, może nie są wystarczająco odizolowane?
Proszę o pomoc co może być przyczyną
Mam pewien problem. Założyłem podnośniki elektrycznych szyb od seicento, sprawdzone działają. Udało mi się dostać oryginalną instalację elektrycznych szyb chociaż w kawałkach. Z przekaźnika przedłużyłem kable lutując je, następnie dając je w koszulkę termokurczliwą a na sam koniec izolacja, wszystko aby było jak należy.
Podłączyłem instalację zgodnie z sugestiami w tym temacie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235937 Przewód od masy do wtyczki nad skrzynką po lewej stronie, przewód zasilający do jednego z pinów P w skrzynce oraz cienki kabelek pod wtyk G1.
Po podłączeniu instalacji i przełącznika pali się bezpiecznik, tu dodatkowe pytanie jaką wartość ma mieć bezpiecznik? Pali zarówno 15 jak i 25 w momencie więc na pewno coś jest nie tak..
Dodam że instalacja sprawdzana na jednym przełączniku i bez podłączenia drugiego silnika, chciałem sprawdzić czy działa. Może to jest przyczyną?
Przyczyny jakie przychodzą mi na myśl:
-zdanie powyżej^^
-zepsuty przekaźnik
-zepsuty przełącznik(kupiłem go z instalacją od laika i nie wiem czy działa)
Zastanawiam się jeszcze czy przyczyną może być podstawka pod bezpiecznik którą przerobiłem, ponieważ wsuwki żeńskie nie mieściły się więc poszerzyłem trochę otwory, może nie są wystarczająco odizolowane?
Proszę o pomoc co może być przyczyną