Strona 1 z 1
problem z układem kierowniczym
: wt wrz 22, 2009 14:13
autor: krzywy
Mam pytanie, już od tygodnia zaczyna mi coś "żużnić" w układzie kierowniczym podczas skrętu w lewo, ale nic się nie dzieje gdy skręcam w prawo i gdy mam skręcone koła w prawo i próbuję odbić do punktu zerowego, tylko dochodzą dziwne dźwięki od punktu zerowego do maksymalnego skrętu w lewo, dodam że stan płynu jest w normie i nie ma żadnych wycieków z układu, czym może to być spowodowane? Za wszelkie sugestie z góry dzięki i pozdrawiam
: wt wrz 22, 2009 15:53
autor: sas_gti
zużycie lewej strony listwy maglownicy...
: wt wrz 22, 2009 15:54
autor: crashmax
mysle ze to moze tulejki w wachaczu poprostu juz sie wybily i trzeszcy ja popsikalem troche smarem w plynie i jest cicho ale na jak dlugo to nie wiem trzeba wymienic
pozdro
: wt wrz 22, 2009 16:09
autor: sas_gti
wahacz nie jest elementem układu keirnownczego a kolega dośc jasno okreśił że problem tkwi właśnie w nim, zreszta objawy które przytacza nie mają nic wspólnego z tulejkami wahacza.
: wt wrz 22, 2009 17:33
autor: krzywy
sas_gti pisze:życie lewej strony listwy maglownicy...
dzięki
sas_gti, od tego zaczne
mysle ze to moze tulejki w wachaczu poprostu juz sie wybily
to odpada, całe zawieszenie było wymieniane na nowe
PS. Jeszcze jedno gdy mam skręcone koła na maksa w lewo i wracam do punktu zerowego to jest wszystko w porządku, czy wtedy też nie powinno tak żużnić przy zużytej listwie maglownicy, nie znam się zbytnio więc zadaje takie pytanie?
: wt wrz 22, 2009 18:23
autor: bart1887
Przepraszam ze sie podpinam pod temat ale mam pytanie z nim związane a nie chce zakładać nowego Mam zamiar jutro zmieniać olej w wspomaganiu kierownicy i tak sie teraz zastanawiam czy układ kierowniczy po zalaniu nowym płynem odpowietrza sie w jakiś sposób czy nie jest to potrzebne
: czw wrz 24, 2009 00:46
autor: sas_gti
na postoju wystarczy ze przekrecisz kierą na maska w lewo i na maks w prawo na odpalonym silniku oczywiscie