To mój pierwszy post jako że jestem szczesliwym posiadaczem Golfa III z silnikiem AFN 1.9 TDI w wersji match II

Wszystko jest OK tylko mam problem ze wstecznym... zgrzyta synchronizator przy rozgrzanym silniku - na zimnym wsteczny wchodzi gładko...
NIe wiem czy to wina sprzęgła ale tu jest chyba autoregulacja..
U mnie łapie sprzęgło bardzo nisko i słyszałem że to dobrze..
Czy mozna sprzęgło jakoś regulowac i co może byc przyczyną zgrzytów?
Dodam że sprzęgło trzeba dość dobrze wciskac w podłogę zeby biegi płynnie wchodziły..
Pytanie: co sie kończy: sprzęgło czy synchronizator wstecznego (o ile jest na wsteczny synchronizator?

Z góry dzięki za pomoc !
cowboy
ps. jeśli ktos dysponuje szczegółowymi danymi technicznymi do MK3 z dieslem 110km to baardzo będę wdzięczny:
cowboy@o2.pl