Wsteczny zgrzyta w MK3 1.9 TDI - AFN ???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wsteczny zgrzyta w MK3 1.9 TDI - AFN ???
Witam wszystkich !!
To mój pierwszy post jako że jestem szczesliwym posiadaczem Golfa III z silnikiem AFN 1.9 TDI w wersji match II
Wszystko jest OK tylko mam problem ze wstecznym... zgrzyta synchronizator przy rozgrzanym silniku - na zimnym wsteczny wchodzi gładko...
NIe wiem czy to wina sprzęgła ale tu jest chyba autoregulacja..
U mnie łapie sprzęgło bardzo nisko i słyszałem że to dobrze..
Czy mozna sprzęgło jakoś regulowac i co może byc przyczyną zgrzytów?
Dodam że sprzęgło trzeba dość dobrze wciskac w podłogę zeby biegi płynnie wchodziły..
Pytanie: co sie kończy: sprzęgło czy synchronizator wstecznego (o ile jest na wsteczny synchronizator? )
Z góry dzięki za pomoc !
cowboy
ps. jeśli ktos dysponuje szczegółowymi danymi technicznymi do MK3 z dieslem 110km to baardzo będę wdzięczny:
cowboy@o2.pl
To mój pierwszy post jako że jestem szczesliwym posiadaczem Golfa III z silnikiem AFN 1.9 TDI w wersji match II
Wszystko jest OK tylko mam problem ze wstecznym... zgrzyta synchronizator przy rozgrzanym silniku - na zimnym wsteczny wchodzi gładko...
NIe wiem czy to wina sprzęgła ale tu jest chyba autoregulacja..
U mnie łapie sprzęgło bardzo nisko i słyszałem że to dobrze..
Czy mozna sprzęgło jakoś regulowac i co może byc przyczyną zgrzytów?
Dodam że sprzęgło trzeba dość dobrze wciskac w podłogę zeby biegi płynnie wchodziły..
Pytanie: co sie kończy: sprzęgło czy synchronizator wstecznego (o ile jest na wsteczny synchronizator? )
Z góry dzięki za pomoc !
cowboy
ps. jeśli ktos dysponuje szczegółowymi danymi technicznymi do MK3 z dieslem 110km to baardzo będę wdzięczny:
cowboy@o2.pl
"ten typ tak ma" ... sprawdzony patent to przed wrzuceniem na R wrzucic II
Dobra rada, zanim zaloży się nowy post lepiej przeszukac forum czy podobny temat nie został wczesniej poruszony... czesc uzytkownikow jest w tej kwestii przeczulona ... a temat "zgrzytniecia R" był juz poruszony
http://www.passatgl5.republika.pl/golf3/golf3.htm - tutaj masz dane odnosnie VW, dane techniczne, wersje itd ... ciekawa strona
pozdrawiam
Dobra rada, zanim zaloży się nowy post lepiej przeszukac forum czy podobny temat nie został wczesniej poruszony... czesc uzytkownikow jest w tej kwestii przeczulona ... a temat "zgrzytniecia R" był juz poruszony
http://www.passatgl5.republika.pl/golf3/golf3.htm - tutaj masz dane odnosnie VW, dane techniczne, wersje itd ... ciekawa strona
pozdrawiam
no własnie przeszukiwałem forum ale na rózne zapytania dostawałem posty na zupełnie inne tematy...
Też zauwazyłem że pomaga wrzucenie na II bieg ale nie do końca - im bardziej rozgrzany silnik tym gorzej...to chyba cos nie tak...
Mozna brutalnie wrzucic bo prz delikatnych próbach jest gorzej ale to chyba długo nie wytrzyma..
A na podanej stronie byłem... znam ale danych do MK3 z AFN nie ma ...
Serwisówki tez raczej nie mozna znaleźć do tego silnika..to samo z danymi - sa ale do wersji mk4...
pozdrawiam
Też zauwazyłem że pomaga wrzucenie na II bieg ale nie do końca - im bardziej rozgrzany silnik tym gorzej...to chyba cos nie tak...
Mozna brutalnie wrzucic bo prz delikatnych próbach jest gorzej ale to chyba długo nie wytrzyma..
A na podanej stronie byłem... znam ale danych do MK3 z AFN nie ma ...
Serwisówki tez raczej nie mozna znaleźć do tego silnika..to samo z danymi - sa ale do wersji mk4...
pozdrawiam
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
- Lokalizacja: Katowice
Foxiu co za głupoty piszesz ten typ tak ma, maja chyba tak zajechane troszkę samochody co? Ja mam dwa golfy i nic w czasie wrzucania wstecznego mi nie zgrzyta i nie muszę II biegu przed tym wkładać. Jeśli jest coś nie tak to albo synchronizator albo siada sprzęgło. A może ktoś zbyt agresywnie jeżdził albo wkładał wsteczny bez do końca wciśniętego sprzęgła.
Mariusz D., powiadasz ze glupoty gadam ? Ja tego problemu nie mam bo mam automat. Jasne masz racje moze synchronizator siadl ... takie sa objawy... ale przeszukaj sobie forum i znajdziesz wiele postow gdzie wlasnie takie jest rozwiazanie "problemu zgrzytniecia przy wrzucaniu R" ...
Zauwaz ze dalem rozwiazanie nie diagnoze...
Zauwaz ze dalem rozwiazanie nie diagnoze...
niestety auto nie toczy sie do przodu...wrzycenie 2 pomaga na zimnym silniku po rozgrzaniu wciskam pedał do samej podłogi i wrzucam po kolei wszystkie biegi w tym 2 z 5 razy a mimo to zgrzyta...
Pytanie czy reguluje się sprzęgło w mk3 silnik AFN ? bo mnie mechanik powiedział że jest autoregulacja ??? Moim zdaniem sprzęgło ciut za wcześnie "bierze" i trzeba je maksymalnie wciskac w podłogę żeby nie było zgrzytów przy wrzucaniu innych biegów..
Pytanie czy reguluje się sprzęgło w mk3 silnik AFN ? bo mnie mechanik powiedział że jest autoregulacja ??? Moim zdaniem sprzęgło ciut za wcześnie "bierze" i trzeba je maksymalnie wciskac w podłogę żeby nie było zgrzytów przy wrzucaniu innych biegów..
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Ja u siebie sprzegla do samej podlogi wciskac nie musze..
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
no właśnie wczoraj chciałem się upewnic i nie ma linki sprzęgła tak jak pisałem sprzęgło ma autoregulacje...
czyli nic się nie da zrobić ?
mechanik mi zeznał że jest OK, bo gdyby sprzęgło się kończyło to pedał by się "podnosił"..
w takim razie co robić?
przypominam, że na zimnym silniku jest OK, czasem pomaga wrzucenie 2 a czasem nie...
czyli nic się nie da zrobić ?
mechanik mi zeznał że jest OK, bo gdyby sprzęgło się kończyło to pedał by się "podnosił"..
w takim razie co robić?
przypominam, że na zimnym silniku jest OK, czasem pomaga wrzucenie 2 a czasem nie...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 167 gości