Strona 1 z 1
Pali się kontrolka ESP po wyminanie maglownicy.
: ndz wrz 20, 2009 19:45
autor: alvarito1
Witam
Otóż w czerwcu wymieniałem maglownice i odrazu po wyjeździe z warsztatu lekkim skrecie w lewo/prawo zaczęła się palić cały czas kontrolka ESP...
Wcześniej pisali mi tutaj forumowicze ze trzeba ustawić, zaadaptować to po wymianie...
wykonałem to zgodnie z:
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/s ... angle.html
ale nie działa VAG pokazuje taki błąd:
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
- Implausible Signal
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
- No or Incorrect Adjustment
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
- Faulty - Intermittent
i co tu teraz zrobic
macie panowie jakiś pomysł moze
: ndz wrz 20, 2009 22:24
autor: Oli
a taśma pod kierownicą założona w identyczne położenie jak było ?

: ndz wrz 20, 2009 22:37
autor: edzio
a może uszkodzony czujnik sprawdź co w parametrach ,jaki kąt widzi.
: pn wrz 21, 2009 06:52
autor: alvarito1
Czyli sprawdzic tasme pod kierą i czujnik a gdzie ten czujnik znajde?? A i jak sprawdzic w parametrach gdzie tego szukac
Dziękuje...
: pn wrz 21, 2009 09:44
autor: Jacek75
kalibracja czujnika skrętu kierownicy do zrobienia
[ Dodano: 21 Wrz 2009 09:46 ]
http://wiki.ross-tech.com/index.php/VW_ ... Adaptation
procedura zależy od wersji.
: pn wrz 21, 2009 15:43
autor: alvarito1
Robiłem wg tych instrukcji to na [44 - Steering Assist] wyskakuje komunikat NO RESPONSE FROM CONTROLLER o czym to może świadczyć ?? no nie dostaje sygnalu od sterownika ale co dalej gdziie szukac tego...
: pn wrz 21, 2009 16:43
autor: Jacek75
a masz wersje elektroniki mk70? czy moze mk60?
http://wiki.ross-tech.com/index.php/VW_ ... %28MK60%29
a może starszą? sprawdziłeś wersje jak pisałem? czy ladujesz na pałe co Ci ktoś napisze?
[ Dodano: 21 Wrz 2009 16:45 ]
przy wymianie sprawdzony żółty punkt pod kierownicą czy widoczny przez okno?
: pn wrz 21, 2009 19:35
autor: Oli
alvarito1 pisze:[44 - Steering Assist] wyskakuje komunikat NO RESPONSE FROM CONTROLLER o czym to może świadczyć ??
że takiego kontrolera nie ma , rób jeszczer raz wg tej pierwszej instrukcji
: pn wrz 21, 2009 19:40
autor: alvarito1
Z kolega jackiem75 doszliśmy ze problem jest w tym :ze chodz kierownica byla na wprost jej czujnik skretu byl przekrecony o 355 stopni, teraz musze to przestwic tzn majster ktory mi to robił i wtedy za adaptować czujnik..
Moj problem podobny jest do tego:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=g85
: pn wrz 21, 2009 19:44
autor: Oli
alvarito1 pisze:jej czujnik skretu byl przekrecony o 355 stopni
a co ja na początku powiedziałem? mechanik nie patrzył jak jest taśma tylko włożył na pałę

: pn wrz 21, 2009 20:22
autor: alvarito1
Oli pisze:alvarito1 pisze:jej czujnik skretu byl przekrecony o 355 stopni
a co ja na początku powiedziałem? mechanik nie patrzył jak jest taśma tylko włożył na pałę

No widocznie tak wyszlo;/
na dniach jade do niego i zobaczymy czy to pomoze ta zamiana..
jak narazie wielkie dzieki za pomoc chlopaki
ESP już działa jeszcze raz dzięki za pomoc!