Pozbycie się kurzu i innego syfu z wnętrza zegarów Golf IV

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Pozbycie się kurzu i innego syfu z wnętrza zegarów Golf IV

Post autor: Haki » ndz wrz 20, 2009 12:19

Koledzy jak w temacie,mam pytanko odnośnie waszych,najlepiej sprawdzonych sposobów na pozbycie się nieprzyjemnego kurzu z wnętrza zegarów w waszych Golfikach IV.
W nocy nie jest to denerwujące,bo tego nie widać,ale w dzień :grrr: kaplica..
Szybka od wewnętrznej strony jest lekko zakurzona + na dole zbiera się ten syf.
Wg mnie wpada przez minimalne szczeliny pokręteł ,ale mogę się mylić...

Od siebie dodam,że przewertowałem trochę forum i czytałem,że koledzy sprężonym powietrzem coś działali..ale trzeba uważać na wskazówki by nie uszkodzić.. Odklejanie szybki -też jest podobno dość niełatwą sztuką...
Ostatnio zmieniony ndz wrz 20, 2009 12:21 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Orcio

Post autor: Orcio » ndz wrz 20, 2009 12:28

masz cos nie tak bo u mnie sie nie brudzi



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz wrz 20, 2009 12:53

Orcio pisze:masz cos nie tak bo u mnie sie nie brudzi
ano mam,autostradę którą budują kilkanaście metrów ode mnie,więc pyłu itp jest masa :///

PS. czekam na poradę jak się tego pozbyć


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

greg

Post autor: greg » ndz wrz 20, 2009 12:56

wyjmujesz zegary, zdejmujesz plecy zegarów (albo zapinki albo 4 wkręty) , wyciągasz płytę zegarów kompletną - zostaje ci szyba z przodem - możesz umyć odkurzyć - co chcesz to robisz



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz wrz 20, 2009 22:49

greg pisze:wyjmujesz zegary, zdejmujesz plecy zegarów (albo zapinki albo 4 wkręty) , wyciągasz płytę zegarów kompletną - zostaje ci szyba z przodem - możesz umyć odkurzyć - co chcesz to robisz
Dzięki Greg :pub: ... mam opis wyciągnięcia zegarów z Mk4 więc na weekend następny się za to wezmę... BA może foto poradę dla potomnych zrobię :bajer:

Jeszcze mi tylko powiedz czy po tej operacji odpięcia zegarów- nic się w kompie nie poprzestawia
Ostatnio zmieniony ndz wrz 20, 2009 22:50 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » ndz wrz 20, 2009 23:21

Haki pisze:czy po tej operacji odpięcia zegarów- nic się w kompie nie poprzestawia
nic sie nie poprzestawia
dla swietego spokoju mozesz odłączyc aku



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz wrz 20, 2009 23:26

kiss pisze:dla swietego spokoju mozesz odłączyc aku
po co,
żeby radio zakodowac?



Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » ndz wrz 20, 2009 23:31

edzio pisze:
kiss pisze:dla swietego spokoju mozesz odłączyc aku
po co,
żeby radio zakodowac?
nie masz kodu to juz Twoj problem
a jak Ci aku padnie to co , radio nie zakodujesz?



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz wrz 20, 2009 23:47

Poprostu po co sobie komplikowac życie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości