Płyn ubywa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Płyn ubywa
Witam ma golfa 1.8 Gt rok 93 z gazem gaz mam nie całe dwa lata, I mam problem bo mi ucieka płyn chłodzący ze zbiornika dziś wyjechałem za miasto po paru kilometrach samochód zaczął szarpać przyczyna był zamarznięty reduktor dolałem płynu ponad litr i jest dobrze . I tka średnio co 300 km muszę dolać z litr jak nic czy to uszczelka pod głowica padła ????
- seba198666
- Gadatliwa bestia
- Posty: 703
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
- Lokalizacja: Kazimierza Wielka
- seba198666
- Gadatliwa bestia
- Posty: 703
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
- Lokalizacja: Kazimierza Wielka
nie z boku tylko w bloku silnika
[ Dodano: 17 Wrz 2009 21:02 ]
chodzi o waz ktory dochodzi do silnika ale jak nie masz wyciekow
[ Dodano: 17 Wrz 2009 21:04 ]
sprobuj jeszcze odpalic samochod nagrzac i patrz czy nie ucieka gdzies plyn minimalnie....a nagrzewnica cala nie masz mokrej wykladziny z przodu
[ Dodano: 17 Wrz 2009 21:07 ]
jesli nie bedzie wyciekal nigdzie to uszczelka do wymiany. sprawdz jak pisalem otworz zbiorniczek plynu i zobacz czy sa pecherzyki powietrza jesli tak to na 100%%% uszczelka
[ Dodano: 17 Wrz 2009 21:09 ]
a jak odpalisz nie smierdza dziwnie spaliny???? bedzie to swidczyc o spalaniu plynu chlodniczego
[ Dodano: 17 Wrz 2009 21:02 ]
chodzi o waz ktory dochodzi do silnika ale jak nie masz wyciekow
[ Dodano: 17 Wrz 2009 21:04 ]
sprobuj jeszcze odpalic samochod nagrzac i patrz czy nie ucieka gdzies plyn minimalnie....a nagrzewnica cala nie masz mokrej wykladziny z przodu
[ Dodano: 17 Wrz 2009 21:07 ]
jesli nie bedzie wyciekal nigdzie to uszczelka do wymiany. sprawdz jak pisalem otworz zbiorniczek plynu i zobacz czy sa pecherzyki powietrza jesli tak to na 100%%% uszczelka
[ Dodano: 17 Wrz 2009 21:09 ]
a jak odpalisz nie smierdza dziwnie spaliny???? bedzie to swidczyc o spalaniu plynu chlodniczego
seba
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
panowie małe pytańko, auto stoi z 3 dni i przez te dni ubywa płyn - gdzieś jest wyciek?? czy uszczelka jest dobra??
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
- VW GOLF III 1.8
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: wt mar 17, 2009 22:47
- Lokalizacja: ok.warszawy
- Kontakt:
Dokładnie spróbuj nagrzać silnik ( tak porządnie ) i obserwuj wszystkie łączenia węży wodnych i dokładnie obejrzyj chłodnice , obserwuj co dzieje sie z płynem podczas wkręcania się silnika na obroty jeśli po dodaniu gazu "zasysa" płyn w zbiorniczku aż prawie znika a po odpuszczeniu gazu "rośnie " pod korek - uszczelka . Biały dym z tłumika (sprawdz na benzynie na LPG może być delikatny) , nabijanie dużego ciśnienia w zbiorniczku wyrównawczym , pojawianie się "szlamu" w zbiorniczku , biały osad na bagnecie - to też jedne z objawów uszczelki
. A i tak jak ci psali wcześniej zobacz w środku czy nie masz mokrej wykładziny w okolicy nagrzewnicy dziwnego zapachu (stęchlizny ) lub tłustego osadu na przedniej szybie - ucieka przy nagrzewnicy
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
- VW GOLF III 1.8
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: wt mar 17, 2009 22:47
- Lokalizacja: ok.warszawy
- Kontakt:
Miałem podobną sytuację, poradziłem sobie w ten sposób. Podłożyłem pod silnik duży karton, taki że był pod całym silnikiem. Odpaliłem silnik i poczekałem aż silnik się nagrzeje do 90 C, wtedy wzrasta ciśnienie w przewodach którymi idzie płyn. Poczekałem chwilkę potem zajrzałem pod spód i okazało się że płyn spływa z łączenia węża z silnikiem, okazało się że ta "obiemka" która dociska wąż na złączeniu była już za słaba, wymieniłem ją na taką skręcana śrubokrętem.
Pozdro.
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Pozdro.
MK3 GT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 438 gości