Strona 1 z 2

tylna oś z GTI, jak zrobic na 4x100

: czw wrz 17, 2009 17:57
autor: matthewsie
Witam.Chciał bym zrobić konwersje tylnych hamulcy z bębnowych na Tarczowe. Posiadam cala belkę z GTI, Problem polega na tym ze chciał bym zatrzymać moje alufelgi ( 4x100)

Da się to może jakoś obejść??


Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

: czw wrz 17, 2009 18:03
autor: prezesik25
no pewnie :grin: tylko u ciebie było by odwrotnie

Obrazek

a tak na poważnie to będziesz musiał zakupić tylne tarcze na 4 śruby chyba od GT

: czw wrz 17, 2009 18:38
autor: $layer
I piasty zmienić też na 4 dziury:grin:

: czw wrz 17, 2009 18:56
autor: luzur
Piasty nie mają dziur,
musisz kupić tarcze z 4 ma dziurami (seryjnie miały takie MK3 z AFNem)
no i linki ręcznego.
Oczywiście zmieniając tarcze z tyłu wskazane jest wymienić łożyska.
Pozdrowienia.

: czw wrz 17, 2009 19:25
autor: Paweł Marek
luzur pisze:seryjnie miały takie MK3 z AFNem)
albo Vento takie jak moje 2.0, reszta wymiarów tarczy jest taka sama

[ Dodano: Czw Wrz 17, 2009 7:27 pm ]
prezesso, też coś takiego widziałem, piękne szprychowe BBSy tak własnie zrobione, masakra.

: pt wrz 18, 2009 08:41
autor: kawowy19
tarcze i czopy tylnej osi do wymiany i powinno byc siiii :bigok:

: pt wrz 18, 2009 13:30
autor: matthewsie
Witam i dzieki za odpowiedzi:)

Panowie jakis numer czesci bo wlasnie jest problem z piastami na tyl na 4x100???

jak to jest z tym??

: pt wrz 18, 2009 14:00
autor: kawowy19
kurcze tez sam zgłupiałem.... patrze wszedzie i pokazuje tylko jeden rodzaj czopów do tylnej osi dla tarczówek hmmm.... :-k

[ Dodano: Pią Wrz 18, 2009 14:04 ]
333 501 118 str. prawa
333 501 117 str. lewa
ale nie znalazłem różnicy zeby dla 4 czy 5 szpilek były inne piasty-czopy osi...

: pt wrz 18, 2009 14:12
autor: stolniczkow
tarcze na 4 śruby ma też golfik GT - przynajmniej mój z '96 - może cały zestaw z takiego przełożyć

: pt wrz 18, 2009 14:15
autor: luzur
Masz kupić TYLKO: tarcze i linki ręcznego !!!

Czopy nic nie mają do ilości śrub w feldze, BO koło przykręca się do tarczy !!!

Jedynie jak masz ABS a nową belke bez ABS to będzie problem bo te bez ABS nie mają dziur na czujniki.

Ci co piszą że masz zmienić czopy/piasty NIE mają racji

Pozdrawiam

: pt wrz 18, 2009 14:45
autor: kawowy19
luzur pisze:Ci co piszą że masz zmienić czopy/piasty NIE mają racji
tak luzur, ma racje niestety:p hehehe
wystarczą nowe tarcze na 4 szpilki i linki :)
pozdroS

: pt wrz 18, 2009 23:08
autor: danioo
dołączę się do tematu bo właśnie jestem w trakcie "swapu" bębnów na tarcze.

kupiłem dzisiaj linki, nowe tuleje tylnej belki i komplety uszczelek do zacisków

za tarcze powiedzieli mi ok. 70/szt ATE + nowe łożyska oryginalne to ko 50PLN/stronę

linki firmy linex to ok 25PLN/szt

: pt wrz 18, 2009 23:16
autor: luzur
Ja płaciłem podobnie za tarcze też ATE,
za łożyska 60 zł za komplet na oba koła FEB (oryginalne),
a za linki chyba zapłaciłem 80zł za TRW.
komplety naprawcze zacisków to ok 20 zł za jeden.

Pozdr.

: sob wrz 19, 2009 08:12
autor: kawowy19
polecam tarcze ATE i łożyska SKF. Łożyska te troche kosztuja ale sa bardzo dobre. Febi tez nie jest zły :bigok: