Strona 1 z 1

dzwine zachowanie silnika w MKII - obroty again

: śr lis 09, 2005 20:33
autor: wójaszek
Mam problem gdy silnik dostanie juz temperatury(wskazówka jest pośrodku) to na wolnych obrotach pracuje jakos nie równo dosyć nierówno bo aż tak spadaja obroty że zaczyna mrygac lampka ładowania a cała deska rozdzielcza sie trzesie co może być nie tak bardzo prosze o jakies info pozdrawiam

: śr lis 09, 2005 20:48
autor: t-tas
jeśli to gaźnik to może być problem z układem wolnych obrotów(przytkana dysza),konieczność regulacji lub wytarta oś przepustnicy ale niech się ktoś jeszcze wypowie

: śr lis 09, 2005 20:52
autor: wójaszek
tak jest to gaźnik a co do regulacji gaźnika to sam nie wiem :otepienie:

: śr lis 09, 2005 21:30
autor: t-tas
od dawna się tak zachowuje?

: śr lis 09, 2005 22:09
autor: wójaszek
od około miesiąca

: śr lis 09, 2005 22:36
autor: t-tas
no sam nie wiem,w golfiku mam problemy z obrotami-na lpg poprostu podkręciłem bo jak był ustawiony na jakieś 800-900 obrotów to raz trzymał a raz kulał jak twój,a na benzynie to puki zimny to jakoś chodzi bo działa ssani a jak się zagrzeje to nietrzyma wolnych albo kuleje ale poruszałem przepustnicą i widze,że ma luz i muszę ją zregenerować
w fiaciorze były te same objawy i tam założyłem gaźnik z poldka ale taki miałem w garażu-luzu na przepustnicy brak i chodzi ok
tak więc podejrzewam,że to jednak luz na przepustnicy ale gwarancji nie daję

: śr lis 09, 2005 23:33
autor: wójaszek
zastanawaiam sie na czymś takim jak silniczek krokowy ale nie wiem czy moja dwójka go ma może ty wiesz mam model CL 1.6benzyna 1989

: śr lis 09, 2005 23:42
autor: Paweł Marek
musisz sprawdzić jaki masz gaźnik. 2e2 czy 2ee elektroniczny. W tym pierwszym na pewno da sie to wyregulować bez problemu, chyba że szczeliła ktoraś z membran w gaźniku.

: śr lis 09, 2005 23:45
autor: wójaszek
na gaźniku przy zmianie filtra doczytałem sie napisu 2E i tylko tyle ale czy jest on elektroniczny to nie wiem