Strona 1 z 1

Wolne obroty

: pn wrz 14, 2009 20:33
autor: Genesis72
Witak
Jak w Golfie II 1.6 benzyna gaznik 2E regulu sie obroty (gdzie jest sruba do niskich obrotow)
?

: pn wrz 14, 2009 20:50
autor: Paweł Marek
najperw napisz jaki gaźnik lub daj fotki (Pierburg 2E2 lub Pierburg 2EE). 2E to tylko pierwszy człon nazwy z obudowy gaźnika a nie jego konkretny typ

: śr wrz 16, 2009 19:25
autor: Genesis72
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Jaki to jest typ gaznika
Gdzie mam byc podlaczony przewód z zielona koszylka, a gdzie z czerwona (ostatnie zdjecie)
??

: czw wrz 17, 2009 11:13
autor: kawowy19
pierburg 2e2 sterowany mechanicznie-podcisnieniowo :helm:

: czw wrz 17, 2009 13:00
autor: Genesis72
Gdzie sie reguluje niskie obroty
?

: czw wrz 17, 2009 15:45
autor: Paweł Marek
śróbą na klucz z tyłu siłownika 3-położeniowego. Druga fotka prawy dolny róg. Nawet się nie bierz sa samodzielne regulacje zanim nie poczytasz tekstu :niedomagania gaźnika Pierburg 2E2, szukajką znajdziesz. Tą śróbą można kręcić jeśli się jest pewnym że gaźnik jest sprawny

: czw wrz 17, 2009 15:57
autor: kawowy19
Paweł Marek, ma racje i jest chyba jednym z lepszych speców na forum jesli chodzi o te gaźniki :) obroty na siłowniku z tyłu płaski klucz i wio ale tak jak kolega wyzej pisał wazne jest zeby był gazior sprawny. Bo jak go rozreglujesz to ciezka sprawa dla poczatkujacego...
mam gdzies serwisówke od tego gaznika
jak chcesz to podaj maila to Ci podesle serwisowke i to o czym pisał Paweł Marek czyli niedomagania Pierburga 2e2 ;)

: czw wrz 17, 2009 18:17
autor: Genesis72
slidera@poczta.onet.pl
dzieki

Wyczytalem, ze najlepsza mieszanka podawana przez parownik to wtedy kiedy membrana na parowniku jest tak wyregulowana(srubna na parowniku), aby silnik mial najwyzsze obroty

Ale u mnie to bedzie gdzies w okolicy 1400
wiec chce je zbic przez gaznic

Prosze o porade

: czw wrz 17, 2009 19:06
autor: Paweł Marek
Genesis72, zrobisz spory błąd z takim podejściem. Masz wyregulować gaźnik na benzynie na prawidłowe obroty i skład mieszanki, czyli ok 950/min, i 0.5 - 1.5 procent CO w spalinach. A potem na gazie staraj się uzyskać te same obroty. Jesliby pojawiły się na gazie problemu typu niestabilne wolne obroty, przygasanie, to zwykle oznacza to konieczność odnowienia parownika, ale wówczas można obroty doraźnie trochę zwiększyć tą śróbą co wspomniałem

: czw wrz 17, 2009 21:38
autor: Genesis72
Jak ustawilem membrane parownika na najwyzsze obroty (najlepsza mieszanka) to mialem 1200, po odlaczeniu podcisnienia z ukladu zaplonowego mam 1000
Czy nie lepszym rozwiazaniem jest odlaczenie podcisnienia?

: czw wrz 17, 2009 21:52
autor: Paweł Marek
Nie. Stracisz przyśpieszanie zapłonu przy wzroście obrotów i tym samym kilkadziesiąt procent mocy silnika.
A śróbą membrany nie ustawiasz obrotów tylko skład mieszanki na wolnych obrotach, który ma wpływ na wolne obroty, ale najwyższe obroty uzyskasz przy sporo przebogaconej mieszance. Tak się nie robi.

: sob wrz 19, 2009 07:34
autor: Genesis72
Witam
Jak czytalem na rorum
"ustawia się te śrube tal aby silnik na wolnych obrotach mial jak najwyzsze obroty i najrowniejsze, wtedy mieszanka jest najbardziej optymalna lambda=1"

Jak ja ustawie ta srube to wtedy mam 1200 obr

Nie ma sondy lambdy, prosze o porade

: sob wrz 19, 2009 08:15
autor: Paweł Marek
Napisałem 2 posty wyzej, ale skoro nie chce ci sie robić z benzyną: ustaw te obroty żeby były jak najwyzsze a potem lekko przykręć żeby ciut ciut spadły. A nie mozesz podjechac na analizator spalin na dowlonej stacji przeglądów?