golf III

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

szpudnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 19:50
Lokalizacja: Błonie
Kontakt:

golf III

Post autor: szpudnik » pn wrz 14, 2009 20:07

witam jestem nowym użytkownikiem i mam do was pytanie mam golfa 1.8 75km i przy zmiennej jezdzie pali mi ponad 10 l paliwa i chcialbym sie dowiedziec czego to moze byc wina pozdrawiam



gracek1906
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 15:38
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: gracek1906 » pn wrz 14, 2009 20:13

sondy lambda, zapłonu, kabli wn itp, czujnika temp, zakatowanego silnika, zatkanego dolotu, złej jakości pb no i oczywiście złej techniki jazdy a i może licznik ci oszukuje



szpudnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 19:50
Lokalizacja: Błonie
Kontakt:

Post autor: szpudnik » pn wrz 14, 2009 20:39

silnik bardzo dobrze chodzi równiutko i jest bardzo dunamiczny bo bez problemu wciagam 1.8 90km



Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

Post autor: mishabest » pn wrz 14, 2009 21:24

hmm... ja co prawda mam automat, ale przy jeździe po mieście lub na trasie powyżej 120 km/h pali 10-11 l pb i około 13 lpg a kondycja autka dobra....


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt wrz 15, 2009 00:06

szpudnik pisze:silnik bardzo dobrze chodzi równiutko i jest bardzo dunamiczny bo bez problemu wciagam 1.8 90km
o chyba ten ABS jest na wykonczeniu :)

co do rownej pracy to jak masz sonde walnieta , to ECU przechodzi w awaryjke, podleewa wiecej , stad wieksze spalanie, ale silnik w miare kulturalnie pracuje :)
wiem co mowie bo u mnie nawalila sonda i wlasni tak jest :)rakieta sie zrobiła, ale nie chce wiedziec ile pali :) rowniótko obroty trzyma jak nigdy.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

motoreq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 21:22
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: motoreq » wt wrz 15, 2009 02:44

Sorry ale taka podstawowa sprawa - filtr powietrza sprawdzałeś? Kiedy ostatnio był wymieniany?



szpudnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 19:50
Lokalizacja: Błonie
Kontakt:

Post autor: szpudnik » wt wrz 15, 2009 07:32

filtr jest nowy zalozony,a i jak go porzadnie przegazuje to z tyłu jest niezla chmura ale oleju prawie wcale nie ubywa



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » wt wrz 15, 2009 08:33

a kolor tej "chmury" jaki?? :chytry:



stah89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 19:31
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: stah89 » wt wrz 15, 2009 09:27

hmm ja mam podobnie :P czuje jakby mi troszke wiecej palil, mialem ostatnio robiona glowice, wszystkie filtry wymieniane na poczatku roku, a z rurki przy starcie lubi bialym dymkiem zapuscic :P az bialo :P:P ale potem zanika ten dym, ale ogolnie czuc benzyne , jakby ktos stanal obok auta.



szpudnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 19:50
Lokalizacja: Błonie
Kontakt:

Post autor: szpudnik » wt wrz 15, 2009 17:53

biała chmura jest tylko tez mam sportowy tlymik przelotowt



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt wrz 15, 2009 22:20

szpudnik pisze:biała chmura jest tylko tez mam sportowy tlymik przelotowt
akurat tłumik nie ma tu nic do gadania :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

szpudnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 19:50
Lokalizacja: Błonie
Kontakt:

Post autor: szpudnik » śr wrz 16, 2009 19:36

a jak odłacze sonde na zapalonym silniku to powinno sie cos dziac??



metalizer78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 20:43
Lokalizacja: trzebinia

Post autor: metalizer78 » śr wrz 16, 2009 21:56

szpudnik pisze:a jak odłacze sonde na zapalonym silniku to powinno sie cos dziac??
wiesz co nie znam się na tych sondach ale powiem ci tak gdy sobie sprawdzisz już te sonde czy ją wymienisz czy będzie dobra to powymieniaj sobie filtr paliwa,oleju,zmień olej no bo jak mówisz że silnik chodzi ci zaje,,,biście to naprawdę musisz mieć jakąś pierdołe ja tez miałem ten sam problem mam golfa 3 z 1996roku i gdy wracałem z niemiec jak go kupiłem to wziął mi 9litrów na trasie przy prędkościach 90-130km. a powinien spalić mi ze 6.2,6.4l i jak wymieniłem pasek rozrządu to podkusiło mojego mechanika zobaczyć na filtr paliwa o raby jedna sadza u mnie to było przyczyną zobacz albo sprawdź czy wycieku gdzieś nie masz.Ja mam co prawda silnik 1.6 75k i nie automat ale staram ci się udzielić inforamcji jakie wiem.
Ostatnio zmieniony śr wrz 16, 2009 22:02 przez metalizer78, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 470 gości