Witam.
Mam problem,chciałem wymienić pasek rozrządu w swoim aucie i mam problem,chodzi o to że jak ustawie znaki według "mądrej książki"(sam naprawiam) czyli znak na kole zębatym wałka rozrządu pokrywa się z powierzchnią uszczelniającą głowicy,znak na kole zębatym wałka pośredniego pokrywa się ze znakiem na kole pasowym wału korbowego to nijak nie idzie wsadzić paska na zęby a jak go założe z luzem i puźniej napinam to wszystko mi się przestawia o jakieś 10 mm,jak to wszystko zrobic żeby miało ręce i nogi??
Mój silnik to 1.8 "GU"
Ustawienie rozrządu silnik GU
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Próbowałem przestawiać o jeden ząbek i nic jak mi się zgrają znaki na wałku pośrednim i na kole pasowym to mi się na wałku rozrządu przesuwa o jakieś 5 mm w dół albo w górę,raz udało mi się w miarę ustawić ale samochód nierówno chodził i bardzo kopcił białym dymem,może ustawiam do złych znaków??pokrywę zaworów ściąga się czy nie??
Może mi ktoś napisać tak na chłopski rozum jak to ustawić?
Może mi ktoś napisać tak na chłopski rozum jak to ustawić?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
kręcisz napinaczem w dobrą stronę (minimalne znaczenie) , może zerwany jest klin na którymś kole zębatym i przykręcone nie w tej pozycji co trzeba albo robisz jakiś prosty błąd ze znakami. Napnij wstępnie troszkę napinacz zanim porównujesz znaki
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości