Strona 1 z 2

1.8 wtrysk mechaniczny 90km?

: pt wrz 11, 2009 22:41
autor: artgtitdi
Witam czy były w golfie silniki na w trysku mechanicznym 90km z kąd ta moc ,czy warto sie w to ładować ,nieznam oznaczeń silnika,kiedyś miałem paska z takim silnikiem niewiedzałem że w golfie też były montowane.
Może ktoś ma jakieś info na temat tego silnikabył bym wdzięczny
pozdro

: pt wrz 11, 2009 22:44
autor: haps
artgtitdi, silnik 1.8 w mk2, nie pamietam oznaczenia, ogolnie to ja bym sie w to nieladowal, bo ta cala instalacja podcisieniowa tego wtrysku ma juz swoje lata i moze nie dzialac jak powinna, malo kto to naprawi, no i najwieksza wada tego, ze chla sporo a gazu nie zalozysz... najlepiej 1.8 na jednopunktowym wtrysku elektronicznym..

: pt wrz 11, 2009 22:47
autor: artgtitdi
haps, dzięki kolego

: pt wrz 11, 2009 22:56
autor: Paweł Marek
GX

: pt wrz 11, 2009 23:16
autor: guti
GX i on nie lubi gazu :) a roznica w RPku a GX jest odczuwalna na plus dla GX.

: pt wrz 11, 2009 23:45
autor: haps
guti pisze:a roznica w RPku a GX jest odczuwalna na plus dla GX.
to na pewno, w koncu 4wtryski to lepsze napelnienie niz jeden... takze gx duzo zwawiej reaguje na pedal gazu

: pt wrz 11, 2009 23:48
autor: guti
haps pisze:,
mimo ze parametry bardzo zblizone, a nawet GX ma mniej NM, to jednak jak wsiadlem do kumpla w GXa, to czulem ze mogłbym miec z nim problem dosc spory :)

: sob wrz 12, 2009 08:33
autor: kawowy19
podłacze sie pod temat
próbował ktos RP-ka z ABS-em ???

: sob wrz 12, 2009 09:03
autor: haps
podłacze sie pod temat
próbował ktos RP-ka z ABS-em ???
rp to silnik montowany w mk2, a abs w mk3, wiec wiadomo ze mk3 dostanie, bo sporo ciezsze...

rp ma max moment wyzej bo chyba 3200, a abs ma przy 2500 [obr/min]

: sob wrz 12, 2009 09:23
autor: guti
haps pisze:rp to silnik montowany w mk2, a abs w mk3, wiec wiadomo ze mk3 dostanie, bo sporo ciezsze...
no to sie zdziwisz :)

ZDROWY ABS objezdza zdrowego RPka :)

RP - 142/3000

ABS -145/2500

ABS ma sterownie zapłonem z ECU , wieksze spręzanie , ogólni troszeczke nowoczesniejszy , wprawdzie objechalem doszczętnie ABSa , ale on był w gazie i kierowca pupa :)
w kazdym badz razie, tympy mechanik z forum ma ABSa, na hamowni wyszło mu 94 KM, stawial sie z kolega Zibi, który ma 112 Km w vento ( TDI) i ABS trzymał sie w połowie drzwi cały czas :)
juz jechalismy 190 ABSem , no i szczerze powiem, ze ja dostaje łomot az miło ( ABS w sumie nie ma LPG ) nie mam co probowac czy pb czy lpg , zawsze mnie objezdza jak chłopczyka na rowerze :)

naprawde musi byc bardzo zdrowy RPek, zeby porównac, a na razie w okolicy to ciezko :)
ABS ma krótsza skrzynie troszke , no i to mu pomaga :) ( w porownaniu do RPka np na 4t)

: sob wrz 12, 2009 09:34
autor: kawowy19
bo ja mam ABS-a w Mk2 ;) to MK2 z RP-kiem powinienem objechac co?
zobaczymy moze teraz w weekend bo gosc sciga mnie po miescie heheh
taki wiejski tuning;p ale RP-ka ma wiec sie okaze
pozdro :)

: sob wrz 12, 2009 09:44
autor: guti
kawowy19, obczaj czy ma korek od LPG :P jak ma to mozesz smiało stawac :) nawet jak nie ma to tez bez wiekszych obaw :) tylko zebys trafił z biegami to ABS odjedzie :)

: sob wrz 12, 2009 09:51
autor: kawowy19
noo zobaczymy :D na forum jeden z uzytkowników zapraszał mnie na kreske z MK3 1.9TD..
a z tym jakby poszło któs sie orientuje ??? bo z tymi dieslami nigdy niewiadomo ;p

: sob wrz 12, 2009 09:55
autor: haps
no to jestem zaskoczony, nie myslalem ze abs tak daje rade... sam mam adz i za bardzo juz nie kojarze czym on sie rozni od absa i czy w ogole sie czyms rozni, bo parametry ma identyczne..