Strona 1 z 1

Golf II 1.8 1991 spalanie

: pt wrz 11, 2009 16:10
autor: guaja
Witam mam problem z moim Golfem II 1.8 r 1991. Mam wysokie spalanie i czasem nie zawsze ale szarpie. prosze o pomoc bo juz nie wiem co to moze byc. probowalem podlaczyc pod kompa aby odczytac bledy ale nie dalo sie poniewaz chyba cos jest z kablem i nie mozna odczytu zrobic.

: pt wrz 11, 2009 17:15
autor: stonefree
Jaki silnik?

Golf II 1.8 1991 spalanie

: pt wrz 11, 2009 19:43
autor: guaja
jak jaki silnik ?? 1.8 ? benzyna GT, 90 KM

: pt wrz 11, 2009 20:21
autor: stonefree
Odczytasz tam chyba kody błyskowe, jest w FAQ, a podejrzany moze byc czujnik temperatury albo sonda.

POMOCY !!!

: wt wrz 15, 2009 15:20
autor: guaja
sprawdzalem go na kompie aby odczytac bledy ale nistety nie powiodlo sie podlaczenie do kompa wiec nie wiem jak teraz sprawdzic te usterki, a gdzie dokladnie miesci sie ten czujnik temperatury bo wydaje mi sie ze to moze byc to bo sie cos szybko grzeje ??

: wt wrz 15, 2009 19:24
autor: bogus01
jak się szybko grzeje i nie chodzi wiatrak to czujnik w chłodnicy może byc walnięty albo termostat nie puszcza ale wtedy to bys wiedział bo grzał by się niesamowicie ale ogólnie to spalanie jest wtedy większe ale piszesz, że nieraz szarpnie to już wina zasilania

HELP ME !!

: śr wrz 16, 2009 18:37
autor: guaja
czyli co mam panowie zrobic bo juz nie wiem ?

: czw wrz 17, 2009 10:11
autor: stonefree
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=40740 od tego zacznij

[ Dodano: Czw Wrz 17, 2009 10:11 ]
a konkretnie to http://vw2.info/vwforum/kody/

: czw wrz 17, 2009 22:53
autor: gailbraith
guaja, dużo pali znaczy ile dokładnie? Kody błyskowe to dobry pomysł ale żeby sprawdzić szybko niebieski czujnik temperatury i sondę lambda (co zrobił bym na początku) nie trzeba wcale się męczyć się z odczytywaniem ich. Lepiej miernik w rękę i pomierzyć rezystancję czujnika i zmiany napięcia sondy na ciepłym silniku.

POMOCY !!!

: pt wrz 18, 2009 14:56
autor: guaja
no pali w granicach 13 l schodzi do 11 l, odczytalem kody błyskowe i raz i bylo 4444 i raz bylo 1111 i nie wiem co jest grane. :(

: pt wrz 18, 2009 16:14
autor: guti
guaja, pierwsza sprawa to pod kompa mk II nie podepniesz :)
nie maja złacza diagnostycznego zby obsłuzył to VAG, tylko pozostaja Ci kodty błyskowe.
Do sprawdzenia masz na pewno sonde lambda, jezeli wiecej pali,
guaja pisze:jak jaki silnik ?? 1.8 ? benzyna GT, 90 KM
nie dziw sie ze sie kolega pyta, bo za mało podałes danych :) GT to nie oznaczenie silnika :) mozesz mie np silnik GU na gazniku, GX na wielopunkcie , RP na jednopukncie , one maja 90 km, wiec sie nie dziw ze ktos Ci zadał pytanie :) a kolejna sprawa masz w podpisie SBka, wiec tu juz naprawde mozna zgłupiec :)


niebieski czujnik masz na wezu od chłodnicy do głowicy , opornosci znajdziesz na forum.

[ Dodano: Pią Wrz 18, 2009 4:16 pm ]
guaja pisze:4444 i raz bylo 1111 i nie wiem co jest grane. :(
4444 to brak błedów, a 1111, to mogles pomylic z 0000 :) , bo jakbys mial 1111, to to chyba oznacza CU do smieci :)
a skoro auto jezdzi, odpala itd to znaczy ze ECU dziala :)

POMÓŻCIE MI !!!!!!!!

: pn paź 05, 2009 16:35
autor: guaja
Witam mam Golfa II jak w temacie dalej na monowtrysku objawy sa takie ze jak gdzies jade to mi nagle zaczyna szarpac i spalanie duze jest wymienilem sonde lambda ale to nie przynioslo efektu nie wiem juz co mam zrobic probowalem podlaczyc pod kompa i nie dalo rady, probowalem po kodzie blyskowym tez nic nie dalo nie wiem juz co to moze byc a autko musi jezdzic prosze o pomoc.