guaja, pierwsza sprawa to pod kompa mk II nie podepniesz
nie maja złacza diagnostycznego zby obsłuzył to VAG, tylko pozostaja Ci kodty błyskowe.
Do sprawdzenia masz na pewno sonde lambda, jezeli wiecej pali,
guaja pisze:jak jaki silnik ?? 1.8 ? benzyna GT, 90 KM
nie dziw sie ze sie kolega pyta, bo za mało podałes danych
GT to nie oznaczenie silnika
mozesz mie np silnik GU na gazniku, GX na wielopunkcie , RP na jednopukncie , one maja 90 km, wiec sie nie dziw ze ktos Ci zadał pytanie
a kolejna sprawa masz w podpisie SBka, wiec tu juz naprawde mozna zgłupiec
niebieski czujnik masz na wezu od chłodnicy do głowicy , opornosci znajdziesz na forum.
[ Dodano: Pią Wrz 18, 2009 4:16 pm ]
guaja pisze:4444 i raz bylo 1111 i nie wiem co jest grane.
4444 to brak błedów, a 1111, to mogles pomylic z 0000
, bo jakbys mial 1111, to to chyba oznacza CU do smieci
a skoro auto jezdzi, odpala itd to znaczy ze ECU dziala