Strona 1 z 1
Zmiana pompy - jaka podejdzie??
: czw wrz 10, 2009 21:10
autor: DOHC VR6
Witam. Mój znajomek zmienił w swoim mk2 (PR 90KM) silnik na KR i hamulce 256mm. Została mu pompa z serwem z RP-ka i autko słabo hamuje. Czy podejdzie np. pompa z serwem od PF-a 107KM, czy musi koniecznie być coś mocniejszego?? Za odpowiedzi z góry dzękuje.
SERWO
: sob wrz 12, 2009 01:04
autor: Tomasz Mk 1
Witaj
KR to poważny silnik(139 km)wierć dajcie sobie spokój z tym Serwo od PF – 107 km i wrzucicie duże Serwo od KR lub jak podejdzie to od jakiegoś TDi
Pompy chyba tez maja inne tłoki co do tego nie jestem pewien obecnie na 100%
: sob wrz 12, 2009 08:13
autor: kawowy19
tak samo jak w PF i KR wystepowały dwa rodzaje pomp ham. o srednicy 20,64 oraz 22,2mm
i wydaje mi sie ze serwo moze byc inne ze wzgledu na wielkośc pompy jak powyzej. Generlanie te dwa rodzaje powinny byc takie same montowane w KR i PF
: sob wrz 12, 2009 18:11
autor: Leon_Wechtel
panowie ...cała tajemnica tkwi w pojemności serwa a więc puszki a pompa jet na drugim miejscu.
ja mam pompę z GTI 16V i jest identyczna z tą która była ale serwo jest 1,4 większe od tego z 1,6 i hamuje tak mocno ,że na mokrym boję się hamulca do końca wciskac bo od razu koła blokuje !
[ Dodano: 12 Wrz 2009 18:11 ]
panowie ...cała tajemnica tkwi w pojemności serwa a więc puszki a pompa jet na drugim miejscu.
ja mam pompę z GTI 16V i jest identyczna z tą która była ale serwo jest 1/4 większe od tego z 1,6 i hamuje tak mocno ,że na mokrym boję się hamulca do końca wciskac bo od razu koła blokuje !