Przód hamuje o wiele mocniej niż tył
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Korektor hamowania dziala jak samochod jest obciazony. Wyczytalem tu na forum ze mozna calkowicie to ustrojstwo wywalic i tez bedzie dobrze.
W golfach, zreszta w innych samochodach tez, przod lepiej bierze niz tyl. Jakby bylo odwrotnie to tak jak bys caly czas reczniaki krecil. A na sliskim odrazu bokiem bys stawal
W golfach, zreszta w innych samochodach tez, przod lepiej bierze niz tyl. Jakby bylo odwrotnie to tak jak bys caly czas reczniaki krecil. A na sliskim odrazu bokiem bys stawal
tak jak olozwirski powiedział tył w każdym samochodzie słabiej hamuje. zwróc uwage że jak hamujesz to przód ci nurkuje a tył idzie do góry czyli jest odciążany i tu działa korektor siły hamowania. jeżeli tył idzie do góry to wtedy tylne koła słabiej hamują po to żeby ich nie zablokowało bo wiadomo jak są koła zablokowane to hamowanie masz do pupy. a jak masz tył obciążony to korektor zwiększa siłe hamowania tylnych kół bo są dociążone
zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
- blackwhite
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
- Lokalizacja: Dumfries
- Kontakt:
Zawsze jest tak, że tył daje tylko ok. 1/3 siły hamowania. W 1.3. z reguły nie ma korektora (w wersjach gaźnikowych na pewno nie)
Ale jeśli wydaje ci się że słabo hamuje tył:
1) odpowietrz cylinderki z tyłu
2) na zdjętym bębniezobacz, czy nie mają wycieków, a potem delikatnie sprawdź z pomocą drugiej osoby do operowania hamulcem, czy chodzą (tzn. czy wszystkie 4 tłoczki rozpierają szczęki), tylko tak, żeby nie "wypompować' ich za bardzo i nie rozszczelnić układu.
Ale jeśli wydaje ci się że słabo hamuje tył:
1) odpowietrz cylinderki z tyłu
2) na zdjętym bębniezobacz, czy nie mają wycieków, a potem delikatnie sprawdź z pomocą drugiej osoby do operowania hamulcem, czy chodzą (tzn. czy wszystkie 4 tłoczki rozpierają szczęki), tylko tak, żeby nie "wypompować' ich za bardzo i nie rozszczelnić układu.
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Hmmm.... a czy korektor siły hamowania nie był wstawiany tylko w Golfach z tarczami z tyłu? A tył na bębnach nigdy Ci nie będzie hamował w taki sposób że zblokuje koła. Przynajmniej ja się z tym nie spotkałem.
PozdróVWka
PozdróVWka
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 269 gości