Strona 1 z 1

digifant II w 1.8 1P ecu

: śr wrz 09, 2009 21:16
autor: dj241
przegladalem forum ale nie znalazlem nic na temat.

mam problem z silniczkiem krokowym , tzn nie steruje przepływem powietrza.
silniczek sam w sobie jest w porzadku , napiecie sprawdzane miernikiem na kostce odpietej od silniczka wynosi ok 9v napiecie mierzone przy podopietej kostce do silniczka wynosi juz ok 0.45V
panowie co jest grane z tym ? czy to ma zwiazek z tym że wcześniej był wymieniany ecu Obrazek
po lewej z oznaczeniem AR jest stary uszkodony r prod 88 a po prawej CJ obecny r.prod. 89.


moze mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z CE1 digifant CE2 digifant z tej stronki http://www.durocco.pl/ecu/digifant_2.html chodzi o piny 22 23 .

: śr wrz 09, 2009 22:18
autor: slonek69
prawdopodobnie masz inne komp tzn. nie wymienne między sobą. gdzieś była stronka na której byłą rozpiska, jakie mozna miedzy sobą wymieniać a jakie nie.

: śr wrz 09, 2009 23:28
autor: gateway1
mam silnik 1p sterownik do niego jest taki 037 906 022 M

: czw wrz 10, 2009 09:30
autor: bugalon
Sterowniki pasują zamiennie między silnikami PF/PB/1P/RV/2H. Pinout jest indentyczny. Niektóre z nich są bez sondy inne z sondą (dodatkowe przewód do sondy wtedy z wiazki wychodzi). Sterowniki różnią sie producentem, oraz mapami. Jeśli nie masz sterowania krokowcem to pewnie obwód w ECU od tego jest upalony.

CE1 i CE2 oznacza central electrics 1 oraz central electrics 2. Czyli w tłumaczeniu na nasze starą i nową instalację elektryczną (tą przed 89 i po 89 roku)

: czw wrz 10, 2009 18:23
autor: dj241
kolego bugalon, widze ze jestes w tym temacie obeznany , da sie w łatwy sposob sprawdzić to ?
hmmm jesli byl by upalony to dlaczego przy odpietj wtyczce daje napiecie ok 9 v a przy podpieciu wtyczki do krokowca spada do 0,45

: czw wrz 10, 2009 19:03
autor: Paweł Marek
Brzęczy ten silniczek jak włączysz zapłon bez zapalania silnika?

: czw wrz 10, 2009 20:22
autor: dj241
Paweł Marek, nic zadnej reakcji. silniczek podstawialm do innego samochodu i dzialal , z innego do swego podstawiałem i zero reakcji

: czw wrz 10, 2009 20:32
autor: Paweł Marek
sprawdź czy kable silniczka od ECU do jego wtyczki mają przejście jakimś miernikiem i i czy jest masa na kablach do pinów 13 i 19. Jeśli okablowanie jest ok wtyczki łączą to chyba sterownik musi być uwalony.

: czw wrz 10, 2009 21:21
autor: dj241
czy od tego moze mi wiecej palic ??

z ta masa to jutro sprawdze

: czw wrz 10, 2009 21:52
autor: Paweł Marek
gdyby to była izolowana awaria to nie, ale licho wie co jeszcze się dzieje z tym ECU