Proszę pomóżcie jeżeli coś wiecie na ten temat lub mieliście podobny problem:
W moim Vento 94' silnik 2.0 typ 2E od pewnego czasu dzieje sie cos dziwnego. Na początku po zgaszeniu silnika i ponownym rozruchu po kilku minutach nie chciał palić i musiałem czekać jakieś 30 minut po czym działał normalnie. Ale ostatnio do tego doszło nagminne gasnięcie po nawet 3 km jazdy. Gasł jakby nie miał iskry /a moze paliwa?/. Ale dziś na dobre padł i odpaliłem go dopiero po 2 godzinach. Mimo to jechałem do domu i zgasł znowu. Próbowałem odpalić i zapłon łapie, silnik na chwile zaczyna pracować i po sekundzie gaśnie. Odpaliłem go dopiero po kilku godzinach po sholowaniu do domu. Ciekawym jest też to że gdy nie chce palić pompe paliwa słychać tylko przez jakies 2 sek. a potem juz nie. Natomiast gdy pali, na zapłonie słychać jak pompa chodzi cały czas.
Piszcie co o tym myślicie proszę!!
ps.iskra na świecy jest bo sprawdzałem, czujnik halla w porzadku, świece w porządku oraz kable wysokiego napiecia wymienioone
Problem z VENTO 2.0 - gaśnie lub czasami nie pali_POMÓŻCIE!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Problem z VENTO 2.0 - gaśnie lub czasami nie pali_POMÓŻC
witamDKwiatkowski pisze:Proszę pomóżcie jeżeli coś wiecie na ten temat lub mieliście podobny problem:
W moim Vento 94' silnik 2.0 typ 2E od pewnego czasu dzieje sie cos dziwnego. Na początku po zgaszeniu silnika i ponownym rozruchu po kilku minutach nie chciał palić i musiałem czekać jakieś 30 minut po czym działał normalnie. Ale ostatnio do tego doszło nagminne gasnięcie po nawet 3 km jazdy. Gasł jakby nie miał iskry /a moze paliwa?/. Ale dziś na dobre padł i odpaliłem go dopiero po 2 godzinach. Mimo to jechałem do domu i zgasł znowu. Próbowałem odpalić i zapłon łapie, silnik na chwile zaczyna pracować i po sekundzie gaśnie. Odpaliłem go dopiero po kilku godzinach po sholowaniu do domu. Ciekawym jest też to że gdy nie chce palić pompe paliwa słychać tylko przez jakies 2 sek. a potem juz nie. Natomiast gdy pali, na zapłonie słychać jak pompa chodzi cały czas.
Piszcie co o tym myślicie proszę!!
ps.iskra na świecy jest bo sprawdzałem, czujnik halla w porzadku, świece w porządku oraz kable wysokiego napiecia wymienioone
miałem taki sam problem z moim Golfikiem! wymieniłem duzo rzeczy.... aparat zapłonowy, kopulke, palec, kostke w stacyjce, czujnik temp.... itp! okazało sie ze siada pompa paliwa! wymienilem i wszystko Ok. Ale przez 3 miesiace dochodziłem do tego

Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
no to najogólniej wyglada na to że paliwko nie dochodzi do cylindrów. Podociskałbym bym wtyczki przy wtryskiwaczu, przy komputerze, przy pompie, wykręcił którąś świecę i powąchał czy pachnie benzynka po próbie nieudanego zapalania, wymieniłbym filtr paliwa, upewnił się czy nie masz uszkodzenia w blokadzie alarmu jeśli takowy posiadasz (może przekaźnik pada?). Tyle mi przychodzi do głowy. Co innego chyba w warsztacie do sprawdzenia.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 162 gości