Strona 1 z 1

Problem z obniżeniem Mk1

: wt wrz 08, 2009 23:53
autor: darkprince91
Siemka! Mam problem z obniżeniem mojego mk1. Mam felgi 15", średni balon (nie wiem czy nie za duże do jedynki, jutro zrobie fotki). Nie mam kasy na zawieszenie sportowe czy tam gintowane ale chce dużo obniżyć mk1. Mianowicie, jak domowym sposobem obniżyć golfa mk1 do poziomu mk3 lub chociaż mk2. Próbowałem na tokarce podtoczyć amorki i przegwintować dalej alby mocniej scisnąć springi lecz to nie dało dobrego efektu... Poradźcie coś, Pozdro dla golfomaniaków :okej:

: śr wrz 09, 2009 06:49
autor: PAPAYOS
Ja kiedyś w maluchu jak chciałem obniżyć autko to z przodu rozklepałem resor... A z tyłu ucinałem sprężyny... Koszy operacji wyniusł mnie 0,00 PLN tylko musiałem wydać około 30 PLN za ustawienie zbieżności...

Pozdrawiam
PAPAYOS

: śr wrz 09, 2009 08:19
autor: TAZ
Jak masz zamiar w sposób wieśniacki to zrobić to nie rób w ogóle. Utniesz sprężyny, czy je skręcisz skrętkami to tak jakbyś chciał nie tylko zabić siebie ale i innych na drodze. Auto po prostu głupieje. Ku sprężyny z MK2 -80mm i MK1 zejdzie ci o 60mm tylko w dół. Sam kiedyś przerabiałem ten temat. Obniżysz to będziesz narzekał, że wszystko obciera i z przodu i z tyłu i będzie kolejny temat na forum co z tym zrobić. To co już zrobiłeś z zawieszeniem powinno się z auta usunąć, bo sprężyna jest za bardzo obciążona i pęknie dość szybko. Mając 18 lat i nie mając kasy zostają tylko marzenia lub próby pozyskania kasy na zabawki.

: śr wrz 09, 2009 08:58
autor: Lukasz_mk2
TAZ pisze:Mając 18 lat i nie mając kasy zostają tylko marzenia lub próby pozyskania kasy na zabawki.
Ładnie powiedziane i w 100% się z tym zgadzam, auto to nie rower z którym można kombinować (szkoda zdrowia i życia)

zawieszenie.

: śr wrz 09, 2009 10:44
autor: Tomasz Mk 1
Witaj
Jak chcesz i masz chwilę czasu poczekaj do października tego roku wtedy to ostatecznie zapadnie decyzja cd do mojego projektu Mk I.
Wtedy to może sprzedam oryginalne sprężyny H& R czerwone stopień obniżenia -40 mm tył i przód za niewielką kasę (sprężyny były używane bardzo mało )
Jak będziesz chciał kolumny z amortyzatorami przód GABRIEL GAS tył BOGE GAZ
Tez się dogadamy Podeśle Tobie fotki na @.
Temat zawieszenia przerabiałem wiele razy i przede wszystkim weź pod uwagę ET felgi które masz!
Obniżając dość agresywnie nadwozie mk I opona spotka się tobie z nadkolem!
A wtedy nie doje to dobrego efektu, a i opon nie nadążysz wymieniać

: śr wrz 09, 2009 17:52
autor: darkprince91
OK. Tomasz Mk1, zaczekam jak coś to napisz do mnie albo w tym temacie. Pozdro i thx za odpowiedzi A oto te aluski: Obrazek

: czw wrz 10, 2009 09:00
autor: Tomasz Mk 1
Tomasz Mk 1,
Kolego podaj mi ET felgi jest na 100%jest przy śrubach montażowych pod tym kapslem.
Podeśle Tobie tez fotkę jak u mnie to wyglądało ale wydaje mi się ze przy tych felgach tylne błotniki zejdą się tobie z oponami.
W tym przypadku tych felg nie schowasz ich pod tylni błotnik, to pozostaje poszerzenie reperaturkami nadkoli(operacja kosztowna)
Koniecznie prześlij mi ET tych felg
Może zaoszczędzisz sobie kłopotów
] Niestety jedynaczka nie była przygotowana do takich modyfikacji- ale osobiście mam do tego nadwozia ogromny sentyment

[ Dodano: 12 Wrz 2009 00:24 ]
mkI na H&R - 40 MM I felga ET 25 REAL FOTO.
na tych felgach był tez SPAX przód - 60mm i tył -50mm nie było problemu!

[ Dodano: 12 Wrz 2009 00:27 ]
dokładnie
7 J X 15 H 2 ET 26
Otwór centralny 57 mmm