Strona 1 z 2

Brakujące elementy

: wt wrz 08, 2009 23:18
autor: Serek_s91
Witam, właśnie kupiłem golfa 1.3 z 88 roku. Auto jeździ :P Ale... w silniku brakuje paru elementów :d Tylko właśnie nie wiem jakich i czy nie jest to może wina tego że auto ma LPG i te elemety okazały sie bezużyteczne??
Poniżej linki do fotek:
http://img29.imageshack.us/i/dsc01485o.jpg/
http://img248.imageshack.us/i/dsc01482a.jpg/
http://img514.imageshack.us/i/dsc01484i.jpg/
http://img179.imageshack.us/i/dsc01481.jpg/
http://img168.imageshack.us/i/dsc01480s.jpg/

: wt wrz 08, 2009 23:40
autor: poolak2006
tu fotka jak powinno to wyglądać Obrazek

: śr wrz 09, 2009 08:22
autor: TAZ
Nie kombinuj nic, LPG nie lubi ciepłego powietrza z kolektora wydechowego. Widać też, że ktoś już zwężkę dobrał. Jak auto pali jakoś w normie to zostaw jak jest.

: śr wrz 09, 2009 16:02
autor: Serek_s91
A czy to nie wpłynie na prace silnika w zimie ?? Bo nie chce mieć jakieś niemiłej niespodzianki ;]

: śr wrz 09, 2009 22:06
autor: guti
troszke go moze
Serek_s91 pisze:A czy to nie wpłynie na prace silnika w zimie ?? Bo nie chce mieć jakieś niemiłej niespodzianki ;]
na poczatku moze Ci szarpac troszke , bo za zimno mu bedzie ( mowie o PB ) paliwo nie bedzie tak szybko odparowywac ( ale ja tak jezdze i jakos nie zauwzam jakis problemów )
a tak nawiasem mówiac, to ostatnio widzialm peugeota w gazie, silnik jakis mały 1,0 czy 1,1 , cos takiego, w kazdym badz razie dolot był caałkowicie zatkany !!! ani zimne , ani ciepłe, a jedyne powietrze do silnika to były nawiercone wiertłem w rurze od filtra dziurki :)
to sie nazywa pomysłowość gazwoników :)

: śr wrz 09, 2009 22:34
autor: lukasfenix
Nic nie ruszaj kolego, tak ma być. Gazownicy często zdejmują rurę od ciepłego powietrza lub blokują klapkę, żeby go nie podawała. Gaz potrzebuje zimnego powietrza, inaczej auto będzie mułowate. :bajer:

: śr wrz 09, 2009 22:39
autor: guti
lukasfenix pisze:Nic nie ruszaj kolego, tak ma być. Gazownicy często zdejmują rurę od ciepłego powietrza lub blokują klapkę, żeby go nie podawała. Gaz potrzebuje zimnego powietrza, inaczej auto będzie mułowate. :bajer:
no to Ci nie poszło :)
my wiemy z potrzeba zimnego :) ale gazownicy blokuja na ciepłym w puszcze filtra ( u mnie tak było ) bo gaz na ciepłym powietrzu sie podobno lepiej steruje :)
zapytalem sie gazowników po co ta klapke zablokowali to odparl jeden szpec : tak musi byc :) wywalilem klapke i smiga :) a rury Ci nie moga usunąc, bo to jest twój samochod i nie moga Ci czegos ot tak sobie wywalac spod maski :) jest to ma byc i tyle, ale jak jej nie ma to wiele sie nie stalo :)
u mnie rury nie ma, klapka smiga normalnie , ciagnie cieple z komory , a pozniej juz zimne zza lampy

: śr wrz 09, 2009 23:03
autor: Serek_s91
hmm, musze znaleźć dobrego gazownika w okolicahc chorzowa to podjade i sie popytam co i jak :) Przy okazji oddam go do regulacji :)

: śr wrz 09, 2009 23:55
autor: lukasfenix
no to Ci nie poszło :)


Nie rozumiem co masz na myśli... :chytry:

Może u ciebie zablokowali na ciepłym, może masz takiego gazownika. Jestem w posiadaniu 2 aut z LPG i w jednym klapka była zablokowana na zimnym, w drugim gazownik kazał zdjąć rurę idącą do "portek". Obie instalacje regulowane na zimnym powietrzu.
I jeszcze jedno, tak na prawdę w zimie nie ma tragedii z pracą silnika, przecież nawet jak jest ta rura od ciepłego, to i tak silnik po odpaleniu jest jeszcze zimny. Nie szukaj dziury w całym kolego Serek_s91, co najwyżej wyreguluj instalkę. :bajer:

: czw wrz 10, 2009 00:21
autor: guti
lukasfenix pisze:to i tak silnik po odpaleniu jest jeszcze zimny.
HEHE , zlap za kolektor zaraz po odpaleniu zimnego silnika to zobaczysz jaki zimny jest :)
lukasfenix pisze:Obie instalacje regulowane na zimnym powietrzu.
no to powiem Ci ze jakis szpec to musial robic, bo tak jak mówie, to oni ustawiaja na ciepłym, bo tak im łatwiej , a kolejna sprawa to nawt na zimnym odwracaja rure zeby nie dostawał za duzo powietrza :)

: czw wrz 10, 2009 14:26
autor: Serek_s91
To jest moje 1 auto, więc wiecie :d Chce mieć wszystko tip top :d Dzisiaj zauważyłem że jak silnik jest zimny to nawet w miare ciągnie do przodu, ale jak sie już rozgrzeje to sie staje strasznie mułowaty :(

: czw wrz 10, 2009 14:35
autor: Viriss
Serek_s91 pisze:ale jak sie już rozgrzeje to sie staje strasznie mułowaty
Na gazie sie całkowicie nie znam.!! Ale jak przeciagnie dolot do ori wneki za błotnikiem to nie poprawi to troche osiagow ?

: czw wrz 10, 2009 15:00
autor: guti
Viriss pisze:Na gazie sie całkowicie nie znam.!! Ale jak przeciagnie dolot do ori wneki za błotnikiem to nie poprawi to troche osiagow ?
powinno, :) zimniejsze znaczy wiecej tlenu, wiekcej tlenu wieksze bum, wieksze bum wieksze kopytko itd :)

: czw wrz 10, 2009 17:17
autor: Serek_s91
w sobote pojade do castoramy, kupie troche rury i zobaczymy jaki będzie efekt :D