Strona 1 z 2

zacisk vw II

: wt wrz 08, 2009 23:17
autor: thoudi78
jaki kupić zestaw naprawczy di zaciaku vw II.
jakie numery całego kompletu

: wt wrz 08, 2009 23:19
autor: jaszczur
171 698 471 B komplet uszczelek
do zacisku ham.tarczowego
191 698 447 komplet tulejek prowadzacych

: wt wrz 08, 2009 23:29
autor: sewooo
thoudi78, dla pewności jeżeli możesz odczytać nr na zaciskach jaki masz to w sklepie będą wiedzieli ( np ja mam 38 silnik 1,8 RP), nr jest na obudowie zacisku dość duży a i jeszcze ważne czy przód czy tył :chytry:

: wt wrz 08, 2009 23:29
autor: thoudi78
jakiej firmy to zestaw i ile moze kisztowac
masz foto

: wt wrz 08, 2009 23:31
autor: jaszczur
sewooo, ma on dobrane do swojego modelu podałem mu u góry ma nz 1,3
thoudi78, na tej pdst dobierasz zamienniki

: wt wrz 08, 2009 23:35
autor: sewooo
jaszczur, :bigok: wiem tylko chłopak pewnie nie wie co to za nr mu podałeś :chytry:

: wt wrz 08, 2009 23:39
autor: thoudi78
mam na razie zaciski vw I ale dorwałem vw II z golfa III silnik o ile pamiętam 1.8

: wt wrz 08, 2009 23:43
autor: jaszczur
thoudi78 pisze:dorwałem vw II z golfa III
kolego sprawa wygląda tak do sierpnia 94 roku w mk3 były zaciski starego typu czyli vwII po tym były girlingi,czyli vwII były w mk 3 takie same jak w mk 2 do tej zmiany,teraz pozostaje jeszcze 1 kwestia ,jeśli ty masz to z 1,8 to tam mogły przechodzic już tarczki 256 mm a nie 239,mam rozumieć że mam ci dobrać zestaw do tych z mk3

: wt wrz 08, 2009 23:45
autor: jaszczur
więc mój drogi sprawdziłem to i nr jest taki sam jaki ci podałem powyżej :bajer:

: śr wrz 09, 2009 00:00
autor: thoudi78
tarcze są na pewno 239 mm 12 mm grubość z ate

: śr wrz 09, 2009 00:01
autor: jaszczur
thoudi78, to masz wsio podane :bigok:

: śr wrz 09, 2009 00:03
autor: thoudi78
jutro sprawdzę w hurtowni po twoich numerach na razie dzięki za pomoc.
odezwę się jutro co i jak

: śr wrz 09, 2009 00:05
autor: jaszczur
thoudi78, spr sobie tu wklej nr w wyszukiwarę http://ekatalog.intercars.com.pl/

: śr wrz 09, 2009 00:05
autor: thoudi78
a jaki może być przybliżony koszt na jedną oś