Witam
Mam problem z silnikiem 1.4AKV, problem polega na tym ze ubywa i przybywa mi płynu chłodniczego, węzę są trosze twardsze,ale śmiało można ścisnąć samochód po 2min ma 90st, rano po odpaleniu i mocniejszym prze gazowaniu autko puści na moment czarnego dyma, śmierdzi benzyna, na końcówce wydechu czarny nalot,w czasie jazdy nie kopci, w zbiorniczku wyrównawczym brak bąbelek z powietrzem,płyn nie jest tłusty, pod korkiem nie ma masła ani żadnych substancji, olej myślę ok, dodam ze autko bardzo mało jeździ dziennie może 1km i to nie zawsze, myślę ze za mało km przejechane żeby się coś wykreowało
Przez weekend wezmę autko w trasę i trochę nim przejadę
Pytanie
-czy to może być początek uszczelki pod głowica(małe przebieg dzienny-objawy nie za klarowne)
-jaki koszt sprawdzenia czy w płynie są spaliny
- jest jeszcze jaki sposób sprawdzenia owej podejrzanej uszczelki
- możne to coś innego, mały przebieg...
Proszę o rady pozdrawiam
problem z płynem chłodniczym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z płynem chłodniczym
Ostatnio zmieniony wt wrz 08, 2009 22:16 przez Lexyy, łącznie zmieniany 1 raz.
Lexyy, z tego co wyczytałem to szukasz na siłę usterki. Jak widzę to już trochę na forum poczytałeś tematów a przynajmniej szukałeś skoro wymieniasz pewne objawy które u Ciebie nie występują. Pamiętaj, że płyn chłodniczy ma właściwości rozszerzania się i kurczenia i raz będzie go więcej a raz mniej. Co do uszczelki pod głowicą to już inna sprawa chociaż jeżeli puściła by to miałbyś plamy białego oleju w płynie. Jeżeli uszczelka puszcza to widać na bloku silnika świeże zacieki oleju. Ech
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 384 gości