Czy monowtrysk od 1.6/1.8 będzie pasował do 1.4?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
834
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: czw maja 21, 2009 23:45
Lokalizacja: Zielona Góra

Czy monowtrysk od 1.6/1.8 będzie pasował do 1.4?

Post autor: 834 » pn wrz 07, 2009 13:35

Witam

Od jakiegoś czasu nękają mnie problemy z nierównymi obrotami na biegu jałowym, gaśnięciem, nierównomiernym przyśpieszeniem i "zamuleniem" samochodu. Po kilku wizytach u mechanika doszliśmy do wniosku, że w samochodzie padł czujnik temperatury powietrza w dolocie a sam monowtrysk nie jest już pierwszej świeżości. Czas na wymianę.

Mam na oku kilka sprawdzonych monowtrysków, jednak większość z nich została wymontowana z silnika 1,6 lub 1,8. Mój silnik to 1,4 ADB. Czy mogę zainstalować w nim monowtrysk z większego silnika?

Na pierwszy rzut oka monowtryski nie różnią się od siebie praktycznie niczym. Jedynie w niektórych jest więcej rurek podciśnienia na obudowie dolotu powietrza i tyle. Mimo wszystko - wolę być pewny :crazy:



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn wrz 07, 2009 14:05

834 pisze:a sam monowtrysk nie jest już pierwszej świeżości
to nic nie znaczy :bajer:
przyjrzał bym się TPSowi czujnik połozenia przepustnicy



c3po2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz kwie 26, 2009 20:30
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Też mam 1.4 BDU, Golf MkIII...

Post autor: c3po2 » pn wrz 14, 2009 17:28

...i objawy takie same jaku Ciebie, silnik zamula przy przyspieszaniu, jak jest zimny pracuje bardzo nierówno i gaśnie przy schodzeniu z obrotów, wszystkie w/w objawy znikają na parę dni po odłączeniu i ponownym podłączeniu akumulatora. Może masz podobnie? Bo mnie już szlag z nim trafia. (A każdy mechanik u którego byłem z tym problemem proponuje wymianę innej części hahaha)



piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Post autor: piteR-ek » pn wrz 14, 2009 17:37

Podlacze sie pod temat kolegi 834, bo mam ABD ale na wtrysku od 1.0 i nurtuje mnie to samo pytanie



instal20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr maja 02, 2007 22:34
Lokalizacja: kraków

Post autor: instal20 » pn wrz 21, 2009 21:11

koledzy ja mailem to samo podłaczyłem sie pod kompa i wyszło mi błoad v60 czyli seromotor przepustnicy i przestawiony zaplon czesc wymieniona zaplon ustawiony i jest pieknie



Awatar użytkownika
834
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: czw maja 21, 2009 23:45
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: 834 » śr wrz 30, 2009 13:41

dziejo pisze:
834 pisze:a sam monowtrysk nie jest już pierwszej świeżości
to nic nie znaczy :bajer:
przyjrzał bym się TPSowi czujnik połozenia przepustnicy
Racja, ale przy mojej wiedzy mechanicznej takie sprawdzanie kosztowałoby mnie kilkadziesiąt złotych (musiałby to zrobić mechanik). Może lepiej wymienić całość i mieć z tym spokój na dłużej?

Jak już mówiłem - ceny sprawdzonych monowtrysków nie są szokujące. Tylko czy te od większych silników pasują do mniejszych?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 294 gości