dziwne cykanie, stukanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

dziwne cykanie, stukanie

Post autor: robert14-83 » pn wrz 07, 2009 08:59

witam.
zauważyłem ostatnio że w moim mkIII 1.4 abd przy obciążeniu(jazda pod górkę na wyższym biegu lub podczas jazdy mocniejsze przyśpieszenie) słychać stuki w silniku. Nie bardzo mogę to zlokalizować bo na biegu jałowym tego nie słychać.
proszę o pomoc.
pozdrawiam



Prezes124
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt sie 12, 2008 18:51
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: Prezes124 » pn wrz 07, 2009 10:56

Zawory mogą klepać. Ktoś pisał już, że razcej wymiana popychaczy.


[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/10878][img]http://www.motostat.pl/user_images/10878/icon3.png[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

Post autor: robert14-83 » pn wrz 07, 2009 11:00

a panewki nie wchodzą a grę???



Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: wojteo CK » pn wrz 07, 2009 11:03

Albo zawory( a dokładnie popychacze zaworów) albo panewki wchodzą w grę. Przede wszystkim musisz zmierzyć ciśnienie oleju na wolnych i wysokich obrotach po rozgrzaniu silnika. Wtedy będzie więcej wiadomo na temat Twojego problemu.


Mój Variant Yachting ;) viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

Post autor: robert14-83 » pn wrz 07, 2009 11:06

a do mierzenia ciśnienia potrzebuję jakiejś specjalistycznej aparatury???? jeśli tak to jak to dokładnie wygląda??? gdzie to musze zmierzyć i podpiąć??
Ostatnio zmieniony pn wrz 07, 2009 11:07 przez robert14-83, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn wrz 07, 2009 11:08

Manometr, czy przyrząd do mierzenie ciśnienia wkręcany zamiast czujnika ciśnienia oleju. Mechanik powinien mieć


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jablonski89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Kontakt:

Post autor: jablonski89 » pn wrz 07, 2009 12:06

a jestes pewien ze to wydobywa sie z silnika??
niekiedy przeguby tak cykocza w rytmiczny sps


VAG-COM oraz Poski VAG; sluze pomoca

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

Post autor: robert14-83 » pn wrz 07, 2009 12:12

jestem pewien że to z silnika. bo gdy odejmę gazu to momentalnie stukanie znika...



Awatar użytkownika
ŁukaszMan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: czw gru 07, 2006 19:05
Lokalizacja: Byczyna/OPOLSKIE
Kontakt:

Post autor: ŁukaszMan » pn wrz 07, 2009 15:36

Ja stawiałbym na panewki :) Z popychaczami u siebie sie bawiłem i miałem troszke inne objawy. Jesli przy obciążeniu słychać klekot i jak puścisz gaz to cichnie to na 99% panewki.



Awatar użytkownika
emilson
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 928
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 17:25
Lokalizacja: lubliniec
Kontakt:

Post autor: emilson » pn wrz 07, 2009 20:44

bankowo panewka teraz tylko czekaz az sie obroci...
zawory popychacze stukaja na wolnych obrotach po podkreceniu silnika stukanie ustaje...


never ending story

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » pn wrz 07, 2009 21:14

Nieźle żeśta się koledzy rozpędzili...
Panewki - pierwszy głuchy łomot jest przy rozruchu a dopiero dalej przy obciążeniach.
Moim skromnym zdaniem kolega słyszy spalanie detonacyjne - jazda pod górę i pedał w podłodze.Odpuścił - cicho...Najpierw sprawdź wyprzedzenie zapłonu i świeczki...
:pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 406 gości