pompa paliwa od 1.8 16V do silnika 1.3 NZ
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 147
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 21:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: VW GOLF III GTI TDI 20 JAHRE
- Silnik: AFN
- Kontakt:
pompa paliwa od 1.8 16V do silnika 1.3 NZ
mam problema a mianowice podczas opuszczania samochodu w garazu opsunął mi sie lewarek i uderzył w obudowe pompy paliwa ta co jest pod podłogą.nie miałem w danej chwili takiej obudowy wiec pojechałem na szrot i nawet nie wiedziałem ze są obudowy z 2 róznymi otworami na pompe.teraz mam pompe 60mm srednicy a porzednia miał 52mm i o wiele mniejsze cisnienie .tej której teraz uzywam ma 6 bar cisnienia i jak tylko ją włącze słychac jak by zaciagała powietrze do tego zbiorniczka na dole .czy jest to mozliwe ze pompa która jest w baku nie jest w stanie zdazyc napełnic tego małego zbiorniczka zanim ta pompa ktora zamocowana jest na dole popchnie paliwo w strone silnika??silnik jaki posiadam to 1.3NZ na pełnym wtrysku .
VW GOLF III GTI 20 JAHRE
[color=#0000BF]POLEROWANIE FELG ALUMINIOWYCH[/color]
[color=#0000BF]POLEROWANIE FELG ALUMINIOWYCH[/color]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
na pompie wstępnej nie odpali raczej bo ta daje 0,25 bara tylko około, a NZ potrzebuje trzech, z kolei 16V ma da razy za duże ciśnienie. Szukaj od NZ, PB, PF
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości