Strona 1 z 1

Swap z 5x100 na 5x112

: ndz wrz 06, 2009 09:03
autor: roboform550
Mam pytanie czy da radę przełożyć do mk4 piastę z mk5?

jeżeli tak to jakie jeszcze elementy trzeba by jeszcze zmienić

mk5 ma rozstaw śrub 5x112 a wiadomo, że sporo kultowych felg jest dostępnych w tym rozstawie śrub, a do mk4 trzeba liczyć cenę co najmniej razy 2

: ndz wrz 06, 2009 10:23
autor: KAROL 84
Witam a jakie felgi chcesz do mk4 wstawic?

: ndz wrz 06, 2009 11:04
autor: Duber
KAROL 84 pisze:Witam a jakie felgi chcesz do mk4 wstawic?
co za różnica?napewno z rozstawem 5x112

: ndz wrz 06, 2009 11:07
autor: 1 6 D
W samej tarczy jeśli nie chcesz zmieniać byś musiał nawiercić 5x112. Możliwe że najłatwiej będzie nawiercić w piastach 5x112 niż wstawiać z mk5

: ndz wrz 06, 2009 11:41
autor: KAROL 84
Chodziło mi o to że niektóre modele felg mk5 występują w rozmiarze mk4 tylko że nie są to orginalne fele vw a jakiś innych producentów. Wiadomo że orginał jest dużo bardziej wytrzymały na nasze "wspaniałe" polskie drogi ale i droższy. Może nie warto kupowac drogich felg piast czy dystansów jak można miec tańsze i bez przerabiania. Sam się nad tym zastanawiam do mojego GTI mk3.

: ndz wrz 06, 2009 11:44
autor: roboform550
Teraz mam oryginały BBS RC 18"
w poprzednim były jakieś podróbki chińskie
od razu krzywe

i podchodzę teraz do tego tak Tylko ORI
KAROL 84 pisze:Witam a jakie felgi chcesz do mk4 wstawic?



BBS CH

: ndz cze 20, 2010 12:04
autor: TDIfan
przyłączam się do pytania :)

: ndz cze 20, 2010 12:48
autor: mirek99mtg
1. VW na pewno nie produkuje felg tylko zamawia u jakiegoś producenta np. BBS, więc niby dlaczego mają one być lepsze niż od innego renomowanego producenta ?

2. Jak doliczysz cenę wymiany piast, o ile w ogóle się da to, chyba lepiej kupić droższe felgi 5x100 ? O nawiercaniu rozstawu 5x112 nawet nie wspominam bo to jest druciarstwo, przynajmniej dla mnie.

A poza tym nie ma się co tak podniecać felgami, bo tutaj akurat moda zmienia się bardzo szybko i za 2-3 lata będziesz myślał o innym wzorze :grin: