Strona 1 z 1

[Mk3]Po robocie glowicy wystapil problem

: pn lis 07, 2005 01:16
autor: GHOSTRIDER
ostatnio robilem glowice tzn.polerka,planowanie,docieranie zaworow,oczywiscie nowa uszczelka,zostal usuniety jeż z dolotu->Monowtrysk,wszystko byla by ladnie pieknie gdyby nie to ze komp po odpaleniu pokazuje kosmiczne zuzycie paliwa 81,7l a potem spada do ok 12l,wczesniej bylo ok i teraz nie wiem co sie dzieje,na jakiej podstawie komp. ustala ilosc spalanego paliwa? co moze byc odpowiedzialne za takie wskazania komputera?faktem jest ze spalanie wzroslo.Dzieki za wszystkie sugestie
Golf 3 1.8 GT

: pn lis 07, 2005 16:21
autor: czyś
Czy to aby nie sprawa "jeża" w dolocie? Okrągłe z wypustkami, z jednym długim kablem w dolnej części kolektora to elektryczny podgrzewacz kolektora ssącego, powoduje odparowanie paliwa w kolektorze. Załącza się przy rozruchu i działa do ok. 60-70 stopni. Jeśli go nie ma, to na zimno paliwa musi być tyle, żeby odparowało samoistnie w ninskiej temperaturze.

: śr lis 09, 2005 14:54
autor: fibolek
Gniazd zaworów się nie szlifuje bo tracą wytrzymałość i ponoć klekoczą.