ostatnio robilem glowice tzn.polerka,planowanie,docieranie zaworow,oczywiscie nowa uszczelka,zostal usuniety jeż z dolotu->Monowtrysk,wszystko byla by ladnie pieknie gdyby nie to ze komp po odpaleniu pokazuje kosmiczne zuzycie paliwa 81,7l a potem spada do ok 12l,wczesniej bylo ok i teraz nie wiem co sie dzieje,na jakiej podstawie komp. ustala ilosc spalanego paliwa? co moze byc odpowiedzialne za takie wskazania komputera?faktem jest ze spalanie wzroslo.Dzieki za wszystkie sugestie
Golf 3 1.8 GT
[Mk3]Po robocie glowicy wystapil problem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czy to aby nie sprawa "jeża" w dolocie? Okrągłe z wypustkami, z jednym długim kablem w dolnej części kolektora to elektryczny podgrzewacz kolektora ssącego, powoduje odparowanie paliwa w kolektorze. Załącza się przy rozruchu i działa do ok. 60-70 stopni. Jeśli go nie ma, to na zimno paliwa musi być tyle, żeby odparowało samoistnie w ninskiej temperaturze.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 105 gości