Polo 1.4 AKV nie chodzi na jeden gar
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Polo 1.4 AKV nie chodzi na jeden gar
Witam. Byłem dziś oglądać polo dla dziewczyny mojej. Przez telefon powiedział mi właściciel że poci się silnik ale pomyślałem że pewnie leje się z uszczelki pokrywy zaworów. Podjechałem, odpaliłem silnik no i słyszę że nie pracuje na jeden gar... właściciel mówił że podobno jest coś z pierścieniem na 1 cylindrze i nie ma kompresji. Zauważyłem że poci się uszczelka pod głowicą mimo że było wszystko robione w maju bo nawet widać. Jaka może być faktycznie przyczyna nie palenia na jeden cylinder ? Ile by to mogło kosztować?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147731
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
przyczyn moze byc wiele, poki nie sciagnieszglowicy to raczej sie ie dowiesz co mu dolega a 100%
-pierscienie,
-uszkodzony zawor lub gniazdo,
-peknieta glowica
trzebaby bylo sprawdzic ktory to garnek, zmierzyc cisnienie na wzystkich na zimnym i na cieplym silniku, jezeli cisnienie jest ok to szukac w zaplonie, przewodach, kopulce lub palcu. Moze walniety wtrysk. Jezeli cisnienie jest slabe to przydaloby sie sprawdzic walek rozrzadu czu nie jest podjechany na garnku ktory nie chodzi, jak jest ok to do zrzucenia glowica
koszty sa rozne w zaleznosci co jest uszkodzone
Moze byla zagotowana i pospiekaly sie pierscienie, moze cos wpadlo na tlok i jest uszkodzona gladz cylindra
Moze zmienili uszczelke pod glowica a nie planowali glowicy i przez to nie ma kompresji
Zacznij od tych podstawowych rzeczy
-pierscienie,
-uszkodzony zawor lub gniazdo,
-peknieta glowica
trzebaby bylo sprawdzic ktory to garnek, zmierzyc cisnienie na wzystkich na zimnym i na cieplym silniku, jezeli cisnienie jest ok to szukac w zaplonie, przewodach, kopulce lub palcu. Moze walniety wtrysk. Jezeli cisnienie jest slabe to przydaloby sie sprawdzic walek rozrzadu czu nie jest podjechany na garnku ktory nie chodzi, jak jest ok to do zrzucenia glowica
koszty sa rozne w zaleznosci co jest uszkodzone
Moze byla zagotowana i pospiekaly sie pierscienie, moze cos wpadlo na tlok i jest uszkodzona gladz cylindra
Moze zmienili uszczelke pod glowica a nie planowali glowicy i przez to nie ma kompresji
Zacznij od tych podstawowych rzeczy
Ostatnio zmieniony sob wrz 05, 2009 13:03 przez agrala, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 262 gości