Strona 1 z 1
wskakuje na wysokie obroty
: pt wrz 04, 2009 19:58
autor: btk_gti
w golfie 2.0 8v. obroty wskakuja na 1800 i nie spadaja a jak przegazuje to wraca na swoje miejsce po czym po chwili tez wskakuje na 1800! moze ktos cos pomoze!
: pt wrz 04, 2009 20:12
autor: Miqi
Podejrzewam że stycznik regulatora biegu jałowego może być uszkodzony, jeśli stało się to nagle.
: pt wrz 04, 2009 20:23
autor: omlet161
Hmmm nie wiem czy nie jest to objaw wzalonej przepływki, u mnie bez dodawania gazu sam wchodził na obroty;p na wszelki wypadek możesz sprawdzić klapke (jeśli masz 2e) i miernikiem pomierzyć wartości rezystancji przy odchylonej i zamkniętej klapce.
: pt wrz 04, 2009 20:53
autor: Paweł Marek
btk_gti pisze:moze ktos cos pomoze!
najpierw typ silnika napisz
: pt wrz 04, 2009 21:00
autor: $layer
Spróbuj pod vaga podpiąć. Może silniczek krokowy (jak tam jest).
: pt wrz 04, 2009 21:49
autor: Jarowo
Paweł Marek pisze:najpierw typ silnika napisz
Fakt, było by znacznie prościej, bo silników pasujących do opisu było kilka, ale układy sterowania nimi różniły się nieco.
: pt wrz 04, 2009 22:30
autor: btk_gti
2e! silnik nie schodzi ponizej 1800 z obrotow po wlozeniu luzu! tak to wyglada! moze to miec powiazanie z uzywaniem hamulca??
: sob wrz 05, 2009 06:52
autor: d.milas
Sprawdź klapkę przepływki czy chodzi swobodnie. Przypuszczam, że to właśnie ona gdzieś się blokuje.
: pn wrz 07, 2009 21:25
autor: Jarowo
btk_gti, tak za wiele to pomocy to nie dostałeś. Dobrze, że podałeś typ silnika, szkoda, że nie rocznik. 2E to w zasadzie najprostszy silnik, ale posiadanie przynajmniej miernika i danych kontrolnych, oraz minimum wiedzy było by wskazanie. Gdyby był jeszcze Vag + fejs to była by rewelacja. Gdybyś nie miał danych kontrolnych elementów sterowania silnikiem i miał ambicję znaleźć usterkę samemu to w wolnej chwili mogę coś przegotować i podrzucić na priv'a.
btk_gti pisze:moze to miec powiazanie z uzywaniem hamulca??
Nie wiem jak to rozumieć. Czy zauważyłeś jakąś prawidłowość?
: wt wrz 08, 2009 18:55
autor: orzechwwa
Witam.. Ja tez mam problem z wysokimi obrotami. gdy odpalę autko to trzyma mi obroty na mniej więcej 2000 tys, i podczas jazdy czasem mi spadają na 1000 tak jak powinno być, ale za jakiś czas znów jest to samo...
W dodatku jeszcze ostatnio jezdziłem nim na gazie i potem jak chciałem go przełączyć na benzynę to trzymał mi jeszcze więcej bo a 3000 tys. obrotów i teraz mi tak zostało.. co go odpalę to silnik wskakuje na 3000 tys. Ale na gazie jest zupełnie normalnie.. Co mam zrobić, być może ktoś z was miał kiedyś podobny problem? Proszę o rady.
: wt wrz 08, 2009 21:11
autor: Paweł Marek
orzechwwa pisze:Co mam zrobić,
napisać w profilu literowe oznaczenie silnika, oraz założyć własny nowy temat o ile masz inny silnik jak autor tematu, a i jeszcze przeczytać regulamin forum