[MK2] Skala wspaznika temperatury w starszych i nowszych zeg
: ndz lis 06, 2005 21:56
Witam,
Mam u siebie w golfiku jeszcze stare zegary na 2 wtyczki, w ktorych dioda temperatury silniki jest przy wskazniku a sam wskaznik jest wyskalowany, ale nie opisany. W nowszych dioda juz znajduje sie wsrod diodek nizej a sama skala jest opisana i jest na niej 90°C i 130°C.
Robie projekt nowych zegarow i zastanawiam sie, czy skala na obu wersjach jest taka sama i czy te 90°C i 130°C na nowszym jest w tym samym miejscu co na starszym bo chcialem dodac taki opis, ale tez chce by to byla prawda
Z tego, co sie orientuje, to silnik podczas jazdy powinien utrzymywac temperature okolo 90°C i u mnie wlasnie ta wskazowka przy normalnej jezdzie jest pionowo, tylko w lato przekraczala ta wartosc i w pewnych sytuacjach byla w 3/4 polozenia.
Mam u siebie w golfiku jeszcze stare zegary na 2 wtyczki, w ktorych dioda temperatury silniki jest przy wskazniku a sam wskaznik jest wyskalowany, ale nie opisany. W nowszych dioda juz znajduje sie wsrod diodek nizej a sama skala jest opisana i jest na niej 90°C i 130°C.
Robie projekt nowych zegarow i zastanawiam sie, czy skala na obu wersjach jest taka sama i czy te 90°C i 130°C na nowszym jest w tym samym miejscu co na starszym bo chcialem dodac taki opis, ale tez chce by to byla prawda

Z tego, co sie orientuje, to silnik podczas jazdy powinien utrzymywac temperature okolo 90°C i u mnie wlasnie ta wskazowka przy normalnej jezdzie jest pionowo, tylko w lato przekraczala ta wartosc i w pewnych sytuacjach byla w 3/4 polozenia.