Strona 1 z 1

[mk2]Slabe ladowanie?? prosze o pomoc

: ndz lis 06, 2005 19:33
autor: juuzek
Witam, mam mk2 1.3. Jest taki problem, przy wlaczonym silniku telepie deska, tak wszystko drga w srodku, a jak wlacze swiatla to jeszcze bardziej, dobrze to widac wlasnie po wlaczeniu i wylaczeniu swiatel, co to moze byc? szczotki w altermatorze? :pub:

: ndz lis 06, 2005 19:44
autor: Neoarti
Hmm kolega miał podobny problem silnik gasł mu na światłach i dmuchawie
Okazało się że walnęła dioda w alternatorze robiło się zwarcie takie że aż wirnik stawał
Ale u ciebie nie koniecznie musi to być alternator sprawdź ładowanie
Czy nie masz czasem ustawionych za wolnych obrotów biegu jałowego
W moim 1,3 jest podobnie jak ma za wolne obroty to przygasa mi jak obciążę go światłami i dmuchawą ogrzewania

: ndz lis 06, 2005 19:50
autor: juuzek
Neoarti pisze:Hmm kolega miał podobny problem silnik gasł mu na światłach i dmuchawie
Okazało się że walnęła dioda w alternatorze robiło się zwarcie takie że aż wirnik stawał
Ale u ciebie nie koniecznie musi to być alternator sprawdź ładowanie
Czy nie masz czasem ustawionych za wolnych obrotów biegu jałowego
W moim 1,3 jest podobnie jak ma za wolne obroty to przygasa mi jak obciążę go światłami i dmuchawą ogrzewania
No u mnie niekiedy wlasnie jest tak ze np radio gra, swiatla swieca dmuchawa na 1 i tak przymruzaja sie swiatla ale jak dam wiecej gazu to jes OK, a gdzie sie podkreca te obroty? z tylu gaznika??

: ndz lis 06, 2005 20:00
autor: Neoarti
Zależy jaki masz model gaźnika szukaj śruby regulacyjnej na wkrętak płaski powinna mieć naciągnięty plastykowy wężyk ułatwiający regulację (nie zsuwa się wkrętak)

odp

: ndz lis 06, 2005 20:24
autor: juuzek
Neoarti pisze:Zależy jaki masz model gaźnika szukaj śruby regulacyjnej na wkrętak płaski powinna mieć naciągnięty plastykowy wężyk ułatwiający regulację (nie zsuwa się wkrętak)
No dokladnie, mam taka wlasnie wezyk, tylko raz tym zaczelem krecic na przypal, ale bylo dobrze :jezor: duzo przekrecic i w ktora strone ?

: ndz lis 06, 2005 20:31
autor: Neoarti
Aby podnieść obroty musisz wkręcić śrubę aby je zmniejszyć odwrotnie silnik powinien mieć ok. 1000 obr/min

: ndz lis 06, 2005 20:35
autor: juuzek
Neoarti pisze:Aby podnieść obroty musisz wkręcić śrubę aby je zmniejszyć odwrotnie silnik powinien mieć ok. 1000 obr/min


Okey, dzieki wielkie, jeszcze zebym mial licznik z obrotkiem to moze i bym zobaczyl ilosc obrotow, ale tak czy inaczej, cos pomysle :pub:

: ndz lis 06, 2005 20:37
autor: Neoarti
Ustaw po prostu „na słuch” Powodzenia daj znać czy pomogło