Strona 1 z 3

Wielka prożba do posiadaczy silnika RP golf 2

: czw wrz 03, 2009 17:15
autor: krxychu
Bardzo bym prosił kogoś o porobienie zdjęć weżyków podcisnien w silniku RP. Golf pali fatalnie na benzynie zawsze były z nim problemy. Podpiołem podciśnienie wg schematu na forum chodził zle za po jakims czasie mu przeszło Pojechałem do Holandi zrobiłem 4000 km na benzynie i gazie jezdził super Przyjechałem do polski umyłem go zaczoł wariowac Dziś ledwo odpalił rece opadają ....

: czw wrz 03, 2009 19:01
autor: guti
moze to Ci jakos pomoze :)



Obrazek

: czw wrz 03, 2009 19:16
autor: krxychu
Dzieki na pewno pomoże a nie wiesz moze gdzie ma być podłaczone podciśnienie z kompa MFA

: czw wrz 03, 2009 19:20
autor: guti
jasne ze wiem :)
nie ma czegos takiego jak komp MFA , to jest podpięte do licznika :)
wezyk z licznika idzie do jednego z cycków na wezu ktory jest miedzy kolektorem ssacym , a serwem, tam jest taki mały zawworek ,zółty elment tam jest , w nim sa dwa krocce powinny byc zaslepione kapturkami gumowymi , zielonymi :) , sciagasz jeden z nich i podpinasz wezyk od licznika :)
cala magia :)

: czw wrz 03, 2009 19:37
autor: krxychu
guti, czy chodzi o ten element
Obrazek
Niedawno własnie sie o to pytałem na forum ale nikt mi jasno nie odpisał u mnie to jest zaślepione ale dwona śróbami ;/ ( nie przez mnie )
a odnośnie tego
guti pisze:nie ma czegos takiego jak komp MFA , to jest podpięte do licznika
to co to jest MFA myślałem że komputer

Za co odpowiada serwo ( rozumie że to okrągłe) dozuje siłe hamowanie ?

: czw wrz 03, 2009 20:10
autor: motoreq
guti, tak się przyglądam bo też mam 1,8 mono RP z 1991r. i u mnie jest troche inaczej, może mam coś popieprzone. Króciec do aparatu zapłonowego (ten w dół) jest otwarty a ten co piszesz, żeby ma być otwarty jest zaślepiony plastikową zatyczką, wygląda na fabryczną. Podciśnienie do aparatu zapłonowego brane jest wężykiem z kolektora dolotowego (obok rurki podciśnienia do serwa). Nie wiem, może ktoś tam grzebał przede mną.

: czw wrz 03, 2009 20:18
autor: marcinek84
myślę że to sie przyda
Obrazek
wężyk podciśnienia od MFA powinien być podłączony pod jeden z króćcy zaślepionych zaślepką o tych numerach: 6,10,17
Obrazek
w zależności od modelu silnika. RPku powinien być pierwszy rysunek z 2 fotki

: czw wrz 03, 2009 20:22
autor: guti
krxychu pisze:to jest zaślepione ale dwona śróbami ;/
u mnie jedna :D bo urwalem w zime jeden krociec przez przypadek i wkrecilem srubke :)
krxychu pisze:Za co odpowiada serwo ( rozumie że to okrągłe) dozuje siłe hamowanie ?
pomaga Ci hamowac, wzmacnia siłe hamowania :) wyłacz silnik i sprobuj hamowac :D zobaczysz jaki pedał bedzie twardy i cieeezko bedzie hamowało :)
motoreq pisze:ma być otwarty jest zaślepiony plastikową zatyczką, wygląda na fabryczną

tak zazwyczaj bywa, ale podobno zdjecie tgo kapturka pomaga w czyms wtryskowi , nie wiem w czym, ja mam zdjete :)
motoreq pisze:Nie wiem, może ktoś tam grzebał przede mną.
najwidoczniej tak :)

: pt wrz 04, 2009 06:53
autor: marcinek84
guti, MFA jest to wyswietlacz wielofunkcyjny.
motoreq ta zaslepka powinna byc zalozona bo bedzie lapac lewe powietrze silnik

: pt wrz 04, 2009 09:03
autor: guti
marcinek84 pisze:guti, MFA jest to wyswietlacz wielofunkcyjny.
powaznie ??
marcinek84 pisze:motoreq ta zaslepka powinna byc zalozona bo bedzie lapac lewe powietrze silnik
o ktorej zaslepce mówisz ?

: pt wrz 04, 2009 09:07
autor: mate64
o ktorej zaslepce mówisz ?
zapewne o tej za zaworem zwrotnym :grin: :green_fuck:

: pt wrz 04, 2009 14:40
autor: krxychu
co odpowiada za prace silnka od razu po adpaleniu.Pytanie zbyt ogóle ale może ktoś bedzie wiedział. Golf po odpaleniu nierówno pracuje jakby sie krztusił śmierdzi benzyną. Od razu po odpaleniu chodzi dobrze ale jakies 10 sek, potem to co wyżej.Pruba ruszenie konczy sie albo zgasnieciem silnika albo szarpanie. Dodam że podczas jazdy po przełaczeniu na benyne jezdzi jak najbardziej OK. Jak prezełacze na gaz jest wszystko ładnie pieknie.Lista rzeczy które sprawdziłem , wymieniłem
- pociśnienie podpiete poprawinie
- niebieski czujnik tem nowy oryginał hella
- sonda nowa
- wymieniona na nowa podstawa wtrysku
- założony kasownik błedów
co jeszcze może być nie tak kable zapłonowe , palec kopułka - tylko czy wtedy chodziłbby dobrze na gazie od razsu po przegazowaniu
- silniczek krokowy - mysle że tylko gubiłby obroty i gasł na luzie ale nie szarpał i dławił

: pt wrz 04, 2009 14:44
autor: guti
ja mialem idntyczne objawy przy walnietej sondzie ...

: pt wrz 04, 2009 14:50
autor: krxychu
ta sonda mnie gryzie gosc mi kazał kupić 4 ro przewodowa ;/ i taka kupiłem. Jak sprawdzałem woltomierzem po mnagrzaniu silnika sonda była aktywa tz skakała od 0,2-0,8 wiec myśle ze jest dobra
Spróbuj mi wyjaśnic na jakiej podstawie sonda miała by wpływ na prace zimnego silnika , przecież sonda zaczyna działać jak silnik jest nagrzany , moge sie mylic ale tak słyszałem