Witam
Mam Golfa II 1.6 RF w automacie, samochod przy mocniejszym depnieciu zaczyna sie dusic, pierdzi z rury wydechowej i wogole nie ma mocy, jak sie delikatnie gaz wciska jest ok, ale jak mocniej sie przycisnie zaczyna wariowac szarpac nim po czym nagle obroty ida w gore i przyspiesza, zauwazylem ze główniena 3 biegu przy ok 2000 obrotow.
Kable WN, kopulka i palec sa nowe, pasek rozrzadu nie przeskoczyl o zabek
juz nie mam pomyslu co moze byc tego przyczyna pomocy
1.6 RF dusi się, co robic?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 RF dusi się, co robic?
Ostatnio zmieniony czw wrz 03, 2009 11:11 przez teski, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 1.6 RF dusi się, co robic?
A ja mam pomysl... mam taki sam silnik, tez w automacie i mialem to samo.... tzn chyba nawet bardziej bo mam gaznik webera przez co dlawil sie jeszcze bardziej, problem minal jak zmienilem dolot na taki z wiekszym filtrem powietrza.teski pisze:Witam
Mam Golfa II 1.6 RF w automacie, samochod przy mocniejszym depnieciu zaczyna sie dusic, pierdzi z rury wydechowej i wogole nie ma mocy, jak sie delikatnie gaz wciska jest ok, ale jak mocniej sie przycisnie zaczyna wariowac szarpac nim po czym nagle obroty ida w gore i przyspiesza, zauwazylem ze główniena 3 biegu przy ok 2000 obrotow.
Kable WN, kopulka i palec sa nowe, pasek rozrzadu nie przeskoczyl o zabek
juz nie mam pomyslu co moze byc tego przyczyna pomocy
Problemem w tym silniku jest fakt ze filtr powietrza umieszczony jest w dosc niefortunnym miejscu z uwagi na to ze RF lubi sobie wyrzucic olej przez odme... olej scieka do filtra powietrza i ogranicza jego przepustowosc, przez co silnik dostaje mniej powietrza i sie zamula... wymien wklad filtra i zobacz czy pomoze, kosztuje 10 zl wiec to nie majatek a powinno pomoc. jak bedziesz mial jeszcze jakies pytania to wal na pw
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
teski, sprawdź sobie wszystkie wezyki do gaźnika łącznie z tym od serwa i od skrzyni, ustawienie zapłonu (w tym działanie siłownika w aparacie zapłonowym czy wyprzedza zapłon prawidłowo). Zobacz jeszcze na membrane pompki przyśpieszającej w gaxniku czy nie leje się z niej paliwo na zewnątrz jak dodajesz gazu
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 283 gości