Błąd N131 i N154 odczytany po VAG jak naprawic

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
w17dc0y0t3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 22:30
Lokalizacja: Szczecin / Wałcz

Błąd N131 i N154 odczytany po VAG jak naprawic

Post autor: w17dc0y0t3 » wt wrz 01, 2009 13:26

Witam

Posiadam Golfa 1.9 TDI 110KM 1998


Zapala mi sie co jakis czas lampka poduszki powietrznej i wyswietlone sa dwa bledy:

589 Airbag Igniter 1 - Passenger Side - N131 Resistance to High SPORADYCZNY

655 Seat Belt Tensioner Igniter - Right - N154 Resistance to High SPORADYCZNY


Czy ktos moglby mi podpowieedziec co jest lub moze byc przyczyna i jak da rade to w jaki sposob to naprawic?

wiem ze nie jest za to odpowiedzialna pod fotelem kostka gdyz jak ja sam odczepilem i pozniej podczepilem pojawia sie nastepujacy kod bledu:

218 Side airbag Igniter - Pass Side rear - g200 Resistance to High SPORADYCZNY



Jeszcze mam jedno pytanie co do radia. Wyskakuje mi blad:

49 S Contact on Ign Starter Switch - D Open Circut


Z gory dziekuje za pomoc :smile:



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt wrz 01, 2009 22:03

Co do pierwszych dwóch błędów - to oznacza, że coś nie łączy, że pojawia się przerwa w obwodzie. W poduszce kierowcy najczesciej pada taśma pod kierownicą.
Co do napinacza - może wtyczka na samym napinaczu nie lączy.

C odo błędu z radiem - chodzi o to, ze kontakt dający +12V po włożeniu kluczyka ma przerwę - choć to trochę dziwne - bo niby jak komputer jest to w stanie wykryć... W kazdym razie coś ze sterowaniem radia przez stacyjkę - nie zwarłeś tam przypadkiem jakiś przewodów przy podłączaniu radia?



Awatar użytkownika
w17dc0y0t3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 22:30
Lokalizacja: Szczecin / Wałcz

Post autor: w17dc0y0t3 » śr wrz 02, 2009 18:33

Moze sprobuje posprawdzac kostki od airbaga i je po prostu przemyc. a co do napinacza to jak tam sie dostac?

Z radiem to nie nic nie grzebalem bo go nie ruszalem od kupna samochodu:)

[ Dodano: 04 Wrz 2009 12:56 ]
Zdemontowalem schowek i co zobaczylem? ze jest wlozony jakis opornik do wtyczki i zaizolowany. Jezdzilem samochodem jakies pol roku od kupna i bylo ok a tu akurat wyskoczylo i jak kasuje to sie co jakis czas pojawia. Poprawilem troche ten opornik i jeszcze raz zaizolowalem i znowu wyskoczylo :otepienie:
Czy mozliwe jest ze opornik sie zepsul? :blush:
A czy jak odczepie ten opornik i wtyczke wloze w airbaga to nic sie nie stanie?
moze i dziwne pytanie ale jak tak bylo z opornikiem to pomyslalem ze chyba ktos tak zrobil zeby bylo ok wiec dlatego sie pytam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości