MAPET, nie zawsze sie da dwoma drazkami pokręcic
bo w moim przypadku było tak zapieczone, ze nie dało rady ruszyc nakrętki od koncówki, zeby poluzowac nawet.
Regulowane było jedną koncówką i kierownice trzeba było sobie przestawic
niemniej jednak zbieznosc zawsze jest do roboty jak była zmieniana koncówka drazka kierowniczego, nie trzeba robic kątów, jezeli nic nie było ruszane przy MC personie lub zwrotnicy
Młoda pisze:samą zbieżność można o kant,... zbieżność i geometria
masło maslane,
geometria kompletna to są kąty + zbieznosc, sama zbieznosc tak jak sie koncówki wymienia, kątów sie nie rusza, a jak sie ruszy kąty to zbieznosc tez leci zazwyczaj , wiec trzeba robić komplet.
widocznie brat miał juz wczesniej zwalone kąty, bo ja nie spotkalem sie, zeby propblem przestawiania kierownicy powracał
wiele autek juz prowadzilem na diagnostyke, zdazyło sie ze trzeba bylo kiere czasem przekręcic , ale nic sie pozniej nie działo,
mam dobrego znajomego na stacji diag,geomtria kosztuje okolo 60 zł i co lepsze to lubi auta na glebie
juz paru kumpli na mega glebie podeslalem do niego i nigdy nie krecił nosem
nawet sie cieszy, ze widzi jakies ciekawie zrobione autko
Sorka za OT
[ Dodano: Czw Wrz 03, 2009 11:48 am ]
jak autko ma poduche to wypadałoby jednak odkrecic zapieczona koncówke, zeby to miało ręce i nogi, ale czasem naprawde sie nie da bez jej popsucia, a klient czasem nie chce kupic nowej, i chce tylko jedna wymienic