Strona 1 z 1

[MK2] Twardy pedał hamulca z abs jakby nie działała wspoma

: sob lis 05, 2005 16:36
autor: languś
Witam wszystkich posiadam glfa II 1,8 z ABS a własciwie to chyba bez ABS bo ono nie działa a nie działa chyba dlatego ze pedał hamulca jest twardy i nie działa w nim wspomaganie nie posiada on serwa tylko jakas pompke hydrauliczną . Czy ktos wie jaka bedzie to przyczyna elektryczna czy mechaniczna . Moze wymienic na zwykłą pompe z serwem tylko ze bedzie bez ABS-u :(( niema on serwa takiego jak przy innych golfach działających na zasadzie podcisnienia tylko pompa hamulcowa z ABS-em

: sob lis 05, 2005 19:48
autor: tomyart
Coś mi się nie chce wierzyć że nie ma serwa. :?:

: pn lis 07, 2005 17:40
autor: languś
naprawde jest pompa z abs-em leczniema serwa jak to jest przy innych golfach niewiem na jakiej zasadzie ma wspomagac hamulec by sie lekko naciskało

: pn lis 07, 2005 17:53
autor: Kaczor
tomyart pisze:Coś mi się nie chce wierzyć że nie ma serwa. :?:
bo nie ma , jest pompa elektryczna wspomagająca

[ Dodano: Pon Lis 07, 2005 16:56 ]
languś pisze:naprawde jest pompa z abs-em leczniema serwa jak to jest przy innych golfach niewiem na jakiej zasadzie ma wspomagac hamulec by sie lekko naciskało
prawdopodbnie nie masz zasilania na pompie - trzeba sprawdzić czy jest podawany + i - na pompę - wtyk z grubym czerwonym i brązowym kablem - może padł bezpiecznik - są 2 montowane nad przekaźnikami 179 i 79 (takie dokładane - zresztą był dziś temat maglowany pare wątków temu)

: wt lis 08, 2005 20:34
autor: languś
wiec to jest taka pompa jak mówisz sprawdze te bezpieczniki a to zasilanie jak ma byc podawane przy włączonym zapłonie , na odpalonym silniku czy gdy jest naciskany pedał hamulca i jakie powinno byc napiecie . Serdeczne dzieki za rade :)) a czy jest mozliwe ze jest walniety przekaznik ?

: wt lis 08, 2005 20:41
autor: Kaczor
możliwość jest - znajdź te 2 kable (trzeba wyjąć zbiorniczek wyrównawczy) , podłącz "na krótko z akumulatora - jeśli zadziała tzn że coś ze sterowaniem - ogólnie pompa ma zadziałać zaraz po włączeniu zapłonu , nawet przed odpaleniem silnika - pompuje do uzyskania odp ciśnienia , potem w trakcie jazdy dopompowuje - średnio po 2-3 naciśnięciach hamulca "dobija"

: śr lis 09, 2005 13:52
autor: languś
diagnoza chyba jest stwierdzona sprawdziłem bezpieczniki jest ok. sprawdziłem pompe na krótko jet ok. działała natomiast jest brak zasilania które dochodzi do pompy czyli pozostała mi wizyta u elekrtyka ? i jaki moze byc koszt takiej naprawy ?

: śr lis 09, 2005 16:20
autor: olozwirski
Mialem dokladnie to samo, pomogla wymiana przekaznika. Mam nawet nr. 191 927 841 koszt 42 zl w serwisie

: śr lis 09, 2005 17:39
autor: ezomezo
Witam
mam dokladnie ten sam problem na krotko wszystko dziala w kablu do silniczka nie dochodzi prad bezpieczniki sa ok wiec chyba i umnie poszedl przekaznik czy mozna go jakos sprawdzic ?
pozdro napisz jak wymienisz przekaznik czy wszystko wrucilo do normy
:okej: :okej: :okej:

[ Dodano: Sro Lis 09, 2005 16:42 ]
a i który to przekaznik moze jaka fote ktos ma rok golfera to 89

[ Dodano: Czw Lis 10, 2005 12:25 ]
dzieki sprawdzilem umnie byl to jedna spalony przekaznik byl to przekaznik nr 78 a numer katalogowy to 191 927 843 koszt niewielki :grin: 46zł a wszystko dziala jak powinno
wielkie dzieki za pomoc P :hmm: ozdrawiam :okej:

: czw lis 10, 2005 19:54
autor: languś
gdzie taki przekaznik dostane czy u zwykłego elektryka samochodowego cz moze serwis ???

: pt lis 11, 2005 02:39
autor: ezomezo
ja polecam serwis dostalem od reki mieli go nawet na stanie jakis zamiennik napewno jest w motoryzacyjnych ale polecam orginal cena niewiele wieksza a jakosc o wiele wieksza
pozdro dla golfiarzy :pub:

: śr lis 22, 2006 22:35
autor: RobertP
languś pisze:diagnoza chyba jest stwierdzona sprawdziłem bezpieczniki jest ok. sprawdziłem pompe na krótko jet ok. działała natomiast jest brak zasilania które dochodzi do pompy czyli pozostała mi wizyta u elekrtyka ? i jaki moze byc koszt takiej naprawy ?
a gdzie te bezpieczniki sprawdzaleś w którym miejscu ?
bo wiem czemu Ci nie działa, jakbyś wpadł do mnie to byśmy zrobili to
prawdopodobnie w kilka kilkanascie minut , albo przekaźnik albo bezpiecznik 30A :-)
w samej pompie z tym ustrojstwem to prawie nie ma co się psuć :-)

[ Dodano: Sob Lis 25, 2006 21:18 ]
tomyart pisze:Coś mi się nie chce wierzyć że nie ma serwa. :?:
ma tylko to wygląda zupełnie inaczej niż zapewne u Ciebie :okej: :jezor:
u niego jest taka gruszka/jabłko wielości niewielkiego jabłka ...

[ Dodano: Sob Lis 25, 2006 21:20 ]
syncro2 pisze:
tomyart pisze:Coś mi się nie chce wierzyć że nie ma serwa. :?:
bo nie ma , jest pompa elektryczna wspomagająca
taka grucha spełania role tradycyjnego serwa ...

: wt lip 10, 2007 22:43
autor: jettaUSA
Pomocy!!! U mnie też jest twardy pedał ale bezpieczniki są całe a przekaźniki pykają czyli chyba też są całe. Coś jest nie tak bo jak wyjmę te bezpieczniki i przekaźniki to pedał jest taki sam jak z nimi. Ma ktoś jakąś propozycje na rozwiązanie tego problemu?