Wymiana uszczelki pod głowicą - co przy okazji zrobic?
: sob sie 29, 2009 15:46
Witam jestem zmuszony wymienić uszczelke pod glowica i poniewaz bede to robil pierwszy raz to mam kilka pytan:(wprawdzie bede to robil razem ze znajomym mechanikiem ale dodatkowe informacje nie przeszkodza)
1. Jaka jest kolejnosc odkrecania srub? jakim momentem nalezy je dokrecac? ma ktos moze i moglby mi udostepnic instrukcje dotyczaca wymiany uszczelki?
2. Potrzebuje jakichs specjalnych kluczy? Sa jakies problemy lub specjalne triki z rozkrecaniem glowicy?
3. W planach mam wymiane uszczelki i pierscieni (rozrzad byl wymianiany zima +pompa wody)czy cos jeszcze oprocz tego powinienem wymienic?
4.W jakim zakladzie mozna sprawdzic glowice czy jest prosta?- chodzi mi o typ zakladu czy jesli bedzie prosta to nalezy ja planowac? czy konieczne jest sprawdzanie tez bloku czy tylko glowice?
5. W przyszlosci bede niestety tez musial zregenerowac turbinke -robic to teraz czy raczej poczekac ? turbo bierze sporo oleju i ma minimalne luzy... autko dosc mocno kopci-niewiem czy to od turbo czy moze uszczelniacze?
Za wszelkie informacje i podpowiedzi z góry wielkie dzieki!
[ Dodano: 29 Sie 2009 15:48 ]
Zapomnialem dodac ze golfik 1.9 tdi 2000r 110KM ASV 194 000-tyle ma na liczniku a ile przejechal tego nikt nie wie.
[ Dodano: 29 Sie 2009 19:09 ]
Pomoze ktos?
1. Jaka jest kolejnosc odkrecania srub? jakim momentem nalezy je dokrecac? ma ktos moze i moglby mi udostepnic instrukcje dotyczaca wymiany uszczelki?
2. Potrzebuje jakichs specjalnych kluczy? Sa jakies problemy lub specjalne triki z rozkrecaniem glowicy?
3. W planach mam wymiane uszczelki i pierscieni (rozrzad byl wymianiany zima +pompa wody)czy cos jeszcze oprocz tego powinienem wymienic?
4.W jakim zakladzie mozna sprawdzic glowice czy jest prosta?- chodzi mi o typ zakladu czy jesli bedzie prosta to nalezy ja planowac? czy konieczne jest sprawdzanie tez bloku czy tylko glowice?
5. W przyszlosci bede niestety tez musial zregenerowac turbinke -robic to teraz czy raczej poczekac ? turbo bierze sporo oleju i ma minimalne luzy... autko dosc mocno kopci-niewiem czy to od turbo czy moze uszczelniacze?
Za wszelkie informacje i podpowiedzi z góry wielkie dzieki!
[ Dodano: 29 Sie 2009 15:48 ]
Zapomnialem dodac ze golfik 1.9 tdi 2000r 110KM ASV 194 000-tyle ma na liczniku a ile przejechal tego nikt nie wie.
[ Dodano: 29 Sie 2009 19:09 ]
Pomoze ktos?